عنوان Ni no Kuni II: Revenant Kingdom تاخیر خورد. این بازی که قرار بود در تاریخ 10 نوامبر 2017 منتشر گردد، حال در روز 19 ژانویه 2018 (29 دی ماه) عرضه خواهد گشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت Gamespot در بیانیه‌ای آقای "آکیهیرو هینو" (Akihiro Hino) مدیر اجرایی استودیو Level- 5 پس از عذرخواهی از طرفداران، اعلام کرد که برای آماده سازی یک  تجربه کامل از بازی Ni no Kuni 2 زمان بیشتری نیاز است.

ایشان اعلام داشتند:" من یک عذرخواهی به تمام کسانی که منتظر انتشار بازی بودند،‌ بدهکار هستم. لطفا از بابت بازی خیالتان راحت باشد. این بازی به زمان نیاز دارد تا روند تولید و توسعه خود را طی کند و بخش تک نفره‌ای را عرضه دارد که باعث رضایت خاطر طرفدارانی که منتظر بازی هستند،‌ باشد."

آقای "هینو" همچنین یک سوءتفاهم را که در مورد بخش چند نفره بازی پیش آمده بود نیز برطرف کردند. در طی مراسم E3 یک مصاحبه‌ای با ایشان برگزار گشت و ایشان اعلام کردند که بازی شامل بخش چندنفره نیز خواهد بود اما اینگونه نیست.

هینو در این رابطه گفت:" Ni no Kuni 2 بخش چندنفره نخواهد داشت. من به درستی متوجه سوال مصاحبه نشدم. فکر کردم که سوال در مورد محتوا آنلاین در بازی‌ها است و پاسخ من به آگهی‌های آنلاین در وقایع بازی مرتبط بود. در نتیجه، من اطلاعات اشتباهی در مورد محتوای بخش چندنفره دادم."

بازی Ni no Kuni 2 سال 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد. همچنین اعلام شده است که این بازی برروی پلتفرم PC نیز عرضه خواهد شد که برای اولین بار برای این فرنچایزرخ خواهد داد.

منبع متن: pardisgame