به تازگی اطلاعات جدیدی از عنوان Cyberpunk 2077 که یکی از مورد انتظارترین عناوین نقش‌آفرینی است، منتشر شده است که خبر از کلاس‌های عجیب بازی می‌دهد. مایک پونداسمیت (Mike Pondsmith) که یکی از طراحان قدیمی و معروف عناوین نقش‌آفرینی به حساب می‌آید و اکنون به عنوان مشاور در کنار تیم سازنده‌ی Cyberpunk 2077 فعالیت می‌کند، […]

عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود

به تازگی اطلاعات جدیدی از عنوان Cyberpunk 2077 که یکی از مورد انتظارترین عناوین نقش‌آفرینی است، منتشر شده است که خبر از کلاس‌های عجیب بازی می‌دهد.

مایک پونداسمیت (Mike Pondsmith) که یکی از طراحان قدیمی و معروف عناوین نقش‌آفرینی به حساب می‌آید و اکنون به عنوان مشاور در کنار تیم سازنده‌ی Cyberpunk 2077 فعالیت می‌کند، در مصاحبه‌ای خبر از کلاس‌های نامتعارف این بازی داد. خبرنگار، مجری و راک‌استار از جمله کلاس‌های این بازی خواهند بود. پونداسمیت از توضیح بیشتر درباره‌ی کلاس‌ها امتناع و همه‌چیز را به زمان دیگری موکول کرده است. وی در پاسخ به مصاحبه‌کنندگان که از او درباره‌ی صحت حضور این کلاس‌ها سوال پرسیده شده بود، گفت:

بله. این کلاس‌ها در بازی وجود خواهند داشت و البته سورپرایزهایی هم درباره‌ی این کلاس‌ها وجود دارد که مطمئن هستم از آن‌ها خوشتان خواهد آمد. ظرافت‌های زیادی را در این بخش، شاهد خواهید بود. من و آدام (رئیس شرکت سی‌دی پراجکت رد)  یک هفته‌ی کامل برای پیاده‌سازی این بخش زمان صرف کرده‌ایم و به همین دلیل اطمینان داریم که شما بیشترین هم‌ذات‌پنداری را با کاراکتر خود خواهید داشت.

طبق ادعای پوندامسیت در بازی Cyberpunk 2077 شاهد نه کلاس خواهیم بود: پلیس (Cop)، حقوق‌دان (Corporate)، تعمیرکننده (Fixer)، واسطه (Media)، مجری شبکه (Netrunner)، خانه‌به‌دوش (Nomad)، راکربوی (Rockerboy)، تنها (Solo)، تکنسین (Techie) و مد-تک (Med Tech) خواهد بود.

نگرانی اصلی طرفداران Cyberpunk 2077 این است که پروسه‌ی ساخت بازی بیش از حد طولانی شده است و از سال ۲۰۱۲ که بازی معرفی شده تا کنون تریلر کاملی از بازی منتشر نشده است، اما طبق اخباری که اخیرا به انتشار رسیده، تیم سازنده‌ی این عنوان از تیم سازنده‌ی بازی The Witcher 3 هم بزرگ‌تر است که این موضوع نشان از آن دارد که معرفی کامل بازی، نزدیک است.

پونداسمیت، طراح افسانه‌ای بازی‌های نقش‌آفرینی، اظهار داشته‌است که تیم سازنده به همان صورتی که او می‌خواهد در حال کار برروی بازی است.

عنوانی که در حال کار برروی آن هستیم، بسیار شبیه آن چیزی است که من چند سال پیش در ذهن داشتم. وقتی تریلر CG بازی را تولید کردیم، به آن نگاه کردم و گفتم:«خدای من. این دقیقا همانی است که می‌خواهم». این عنوان حتی تیم سازنده را هم متاثر کرد؛ چون آن‌ها طرفدار Cyberpunk 2077 هستند! به خودم گفتم:«آن‌ها توانستند، کارشان واقعا عالیاست» و این حس همچنان در تیم باقی مانده است و ما به همین صورت در حال توسعه‌ی بازی هستیم.

لازم به ذکر است که این بازی شامل بخش مولتی‌پلیر هم خواهد بود. هنوز ویژگی‌های دقیقی از این بخش منتشر نشده‌، اما طبق شایعات ممکن است در Cyberpunk 2077 شاهد بخش آنلاین رقابتی و یا حتی MMO باشیم.

این عنوان در تاریخی نامشخص برای سه پلتفرم ایکس‌‌باکس وان، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی نینتندو سوئیچ این بازی هنوز از سوی سازندگان، تایید نشده است.

منبع متن: gamefa