Insomniac Games از چالش‌های Spider-Man می‌گوید

Insomniac Games انتخاب عجیبی برای نمایش اولین شخصت‌های منفی Spider-Man داشت. مستر نگاتیو و گروه او یعنی Inner Demons قطعا جزء محبوب‌ترین شخصیت‌های منفی Spider-Man به حساب نمی‌آیند. با این حال، در نمایش گیم‌پلی بازی تمرکز زیادی برروی آن‌ها شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان خلاق بازی در استودیوی Insomniac Games، طی مصاحبه خود با مجله رسمی PlayStation در بریتانیا دلیل این انتخاب را توضیح داد. او همچنین از نوع دشمنانی که می‌توانیم در بازی انتظار داشته باشیم هم صحبت کرد:

"یکی از دلایلی که ما Inner Demons را انتخاب کردیم، این است که آن‌ها سلاح‌های انرژی نگاتیو (منفی) را دارند که بازیکنان را مجبور به ترکیب استراتژی‌ها و برنامه‌های‌شان می‌سازد. ما می‌خواهیم دشمنانی را در بازی قرار دهیم که Spider-Man و بازیکنان وادار به ترکیب سبک بازی خودشان شوند و تا حد امکان تحت فشار قرار گیرند و چالش بر انگیز باشد."

به‌نظر می‌رسد نسخه نهایی نهایی که تایید شده "بازیگران بزرگی" را به‌همراه دشمنان قدیمی و جدیدی دارد، احتمالا به غیر از افرادی مثل Venom ،Doctor Octopus و Green Goblin، شخصیت‌های منفی بیشتری را در خود جای می‌دهد.

برای مثال، Sandman ،Mysterio و Kraven the Hunter می‌توانند انتخاب‌های جذابی باشند. جدا از این موضوع، استودیوی Insomniac Games طی مصاحبه خود با مجله رسمی PlayStation در بریتانیا گفت "بیشتر  موقعیت‌هایی را خلق می‌کنند که Spider-Man شخصی را نجات می‌دهد." بنابراین چنین چیزی به مقدار زیادی در بازی وجود خواهد داشت.

Spider-Man در نیمه اول سال 2018 به‌طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر می‌شود. علاوه بر این، روز گذشته تایید شد که در همایش D23 احتمالا شاهد تریلر جدیدی از بازی خواهیم بود.

منبع متن: pardisgame