همانطور که احتمالا در اخبار قبلی مطالعه کردید، بزودی بتای عنوان Destiny 2 در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. حال که تنها یک هفته تا آغاز بتای عمومی بازی زمان باقی مانده است، سازندگان حجم و ویژگی‌های این نسخه‌ی آزمایشی را مشخص کرده اند. روشن است که در شروع بتا، بازی کمی مشکل داشته باشد […]

ویژگی‌ها و حجم بتای عنوان Destiny 2 مشخص شد

همانطور که احتمالا در اخبار قبلی مطالعه کردید، بزودی بتای عنوان Destiny 2 در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. حال که تنها یک هفته تا آغاز بتای عمومی بازی زمان باقی مانده است، سازندگان حجم و ویژگی‌های این نسخه‌ی آزمایشی را مشخص کرده اند.

روشن است که در شروع بتا، بازی کمی مشکل داشته باشد و سلاح‌ها قدرت تخریب (Damage) نامتعادلی داشته باشند و یا مشکلاتی برای اتصال به سرورهای بازی وجود داشته باشد. شما می‌توانید لیست کامل مشکلات احتمالی بازی را در زیر مطالعه کنید.

حجم این بتا برای کاربران پلی‌‌استیشن ۴، ۱۵ گیگابایت خواهد بود، اما کاربران کنسول ایکس باکس وان می‌توانند این بتا را با حجم ۱۲٫۸ گیگابایت دانلود کنند. کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، از حالا می‌توانند بتای بازی را Pre Load کنند و تا زمان شروع به کار سرورها منتظر بمانند. سرورها از ۱۸ جولای (۲۷ تیر) برای کاربران پلی‌استیشن و ۱۹ جولای برای کاربران ایکس باکس وان در دسترس خواهد بود.

  • بازیکنان ممکن است با مشکلات متعددی هنگام اتصال به بازی مواجه شوند.
  • سازندگان، ثبات سرورهای بتای بازی را بررسی خواهند کرد. به همین دلیل امکان وقوع مشکلاتی به صورت دوره‌ای در اتصال به سرورها وجود خواهد داشت.
  • نام مکان‌های بازی ممکن است گاهی در گیم‌پلی ظاهر نشود.
  • ممکن است در هنگام  ورود به “Countdown Match”، بعضی بازیکنانی که مشکوک به ارور صفحه‌ی سیاه (Black Screen) هستند از بازی بیرون انداخته شوند.
  •  ممکن است گاهی بازیکن‌ها به اشتباه در ابتدای “Inverted Spire Strike Activity” قرار بگیرند
  • بعضی از زبان‌ها به طور کامل شامل محتویات بازی نمی‌شوند.

عنوان Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای دو پلتفرم پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. دارندگان رایانه‌های شخصی باید تا ۲۴ اکتبر (۲ آبان) منتظر این بازی بمانند.

منبع متن: gamefa