The trail: a frontier challange

بنابر گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot بعد از جدایی آقای "پیتر مولینیو" (Peter Molyneux) از مایکروسافت، کانون توجه رسانه‌های خبری به او کمتر شد ولی آنطور که پیداست وی همچنان در حال کار برروی بازی جدید خود است.

بعد از جدایی وی از کمپانی مایکروسافت، آقای مولینیو اقدام به تاسیس استودیو مستقل 22Cans کرد و آخرین بازی او The Trail: A Frontier Journey نام داشت که در سال گذشته برای گوشی‌های موبایل عرضه گردید. حال سخنگوی استودیو نام برده شده در اطلاعیه‌ای جدید از عرضه همان عنوان با نام The Trail: Frontier Challenge برای پلتفرم PC خبر داد.

طبق گفته استودیو سازنده، دارندگان PC در تابستان سال میلادی جاری قادر به تهیه بازی مذکور از طریق شبکه Steam هستند. در حال حاضر مشخص نشده که آیا تفاوتی میان نسخه موبایلی با نسخه PC وجود دارد یا خیر ولی باتوجه به تصاویر منتشر شده می‌توان گفت که شاهد تغییر آنچنانی نیستیم.

لازم به‌ذکر بوده که این بازی بیانگر ماجرای یک مسافر بوده که به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند تا به منطقه‌ای به نام Eden Falls برسد. در طول بازی حوادث مختلفی پیشه‌روی شما قرار دارد و با مردمان زیادی از هر قشری برخورد خواهید کرد که نحوه تعامل شما با آن‌ها در پیشبرد بازی بسیار تاثیر گذار است.

شما در زیر می‌توانید برخی از تصاویر این بازی را مشاهده کنید.

Gallery image 1 Gallery image 2 Gallery image 3 Gallery image 4

 Gallery image 5 Gallery image 6 Gallery image 7 Gallery image 8

 Gallery image 9 Gallery image 10 Gallery image 11 Gallery image 12

منبع متن: pardisgame