استدیوی Messhof اعلام کرده که عنوان Nidhogg 2 در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. علاقمندان می‌توانند نسخه پلی‌استیشن ۴ این عنوان را از تاریخ ۱۸ جولای (۲۷ تیر)، به صورت دیجیتالی پیش‌خرید کنند. در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان بر روی سایت […]

تاریخ انتشار Nidhogg 2 مشخص شد

استدیوی Messhof اعلام کرده که عنوان Nidhogg 2 در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. علاقمندان می‌توانند نسخه پلی‌استیشن ۴ این عنوان را از تاریخ ۱۸ جولای (۲۷ تیر)، به صورت دیجیتالی پیش‌خرید کنند.

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان بر روی سایت رسمی پلی‌استیشن را مطالعه نمایید.

اطلاعات کلی

نسخه بعدی از این عنوان حماسی و تحسین شده در سبک دوئل، در راه است! به دشمنان خود چاقو زده، شلیک کرده، آنان را بریده و زیر پای خود له کنید، تا آنکه کنترل صفحه را بدست آورده و آن را به بخشی از زمین‌‌های خود اضافه کنید. قبل از آنکه مدت زمان زیادی بگذرد، دشمن جدیدی سر راه شما پدیدار می‌شود. اگر آن‌ها شما را بکشند، کنترل زمین‌هایتان را به دست می‌گیریند. تا انتهای هر مرحله پیش رفته، زمین‌ها را تسخیر نموده و پیروز شوید – تا آنکه Nidhogg شما را ببلعد. از طراحی هنری جدید و هیولا مانند توسط توبی دیکسون (Toby Dixon) لذت برده و به موسیقی‌های جذاب Mux Mool و Daedelus و Doseone، گوش فرا دهید.

ویژگی‌های کلیدی

  • سلاح‌های جدید – در کنار شمشیر‌های نازک و آشنای قدیمی، از سلاح‌های تازه‌ای چون تیر و کمان، چاقو و شمشیر‌های بلند برای کشتن دشمنان خود استفاده نمایید.
  • دنیای تازه – در ۱۰ زمین کاملا جدید از قلعه‌ها و کشتی‌های پرنده گرفته، تا درون شکم یک Nidhogg، به مبارزه با یکدیگر بپردازید. در طول مبارزات از هر محیط‌ به نفع خود استفاده کنید.
  • بازی آنلاین – بخش تک نفره را بازی کرده، با دوستان خود به صورت محلی دوئل کنید، یا آنکه در مسابقات آنلاین شرکت نمایید.

منبع متن: gamefa