Xbox One X

به گزارش پردیس گیم به نقل از GameBolt، فقط چند ماه تا معرفی Xbox One X باقی مانده است. با این وجود همچنان در مورد قدرت و توان این کنسول شک و تردید وجود دارد. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا Xbox One X می‌تواند همانند کامپیوترهای امروزی مخصوصاً برای اجرای کیفیت 4K ،بازی‌ها را اجرا کند؟

بر طبق مصاحبه ای که گیم‌بولت با آدولف آگویر –مدیر روابط عمومی و فروش lienzo – انجام داده متوجه شدیم که آنها در حال ساخت و توسعه عنوان Mulaka برای کنسول های Xbox One , PS4 و PC هستند. آنها جویای نظر توسعه دهندگان در مورد قدرت کنسول Xbox One X شدند.

آگویر اینگونه پاسخ می‌دهد: "Xbox One X یک غول سخت افزاری است و ما کنجکاویم بدانیم با آن همه قدرت چه می‌توانیم بکنیم. این کنسول از برخی کامپیوتر‌های High end  ضعیف تر است ولی با این وجود می‌تواند با قوی ترین کامپیوترهای امروزی رقابت کند."

از وی سوال پرسیده شد که آیا Xbox One X قادر است تا عنوان Mulaka را با کیفیت 4K و با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا کند؟

وی جواب داد که آنها در حال بررسی این مورد برای هر دو کنسول Xbox One X و PS4 Pro هستند و بزودی نتیجه را اعلام خواهند کرد.

در مورد تفاوت های کنسول Xbox One X  و PS4 Pro  نیز از وی سوال پرسیده شد.

وی به این نکته اشاره کرد که آنها هنوز با Xbox One X از نزدیک کار نکرده‌اند و در مورد توانایی‌های آن نمی‌توانند اظهار‌نظر کنند اما هنگامی که از نام  One Xاستفاده می‌شود، مشخص است که بهینه سازی های وسیعی در این کنسول انجام شده است. وی همچنین گفت: "ما بسیار در مورد این کنسول هیجان زده ایم و کنجکاویم تا بدانیم بازی‌ها بر روی سخت‌افزار آن چگونه اجرا می‌شوند. "

کنسول Xbox One X در روز 16 آبان 1396 بصورت جهانی و با قیمت تقریبی 500 دلار عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این کنسول چیست؟

منبع متن: pardisgame