http://uupload.ir/files/sanc_00000000000.jpg

به گزارش پردیس‌گیم، وبسایت Wccftech صحبتی با کارول سورین (Karol Severin) رهبر گروه تحقیقاتی در حوزه بازی‌ها و اقتصاد موبایل در مرکز تحقیقاتی MIDiA داشته است که ایشان در میان سخنان خود به Xbox One X هم اشاراتی داشته است.

در سوالی که از او در مورد Xbox One X و قیمتش و تاثیری که روی فروش آن دارد پرسیده شد گفت:

« بستگی به این دارد که مایکروسافت چقدر برنامه برای Xbox One X در استراتژی بازاریابی خود دارد. آن‌ها با این داستان پیش می‌روند که قدرت این کنسول به مانند یک PC است که شاید یک شانس در فروش پیدا کند چرا که PCگیمرها به سخت‌افزارهای بالا که قیمت زیادی هم دارند عادت کرده‌اند. اما بیشتر به این برمی‌گردد که مصرف‌کنندگان (و نه سازندگان) می‌خواهند احساس کنند که چقدر تفاوت در کیفیت تجربه گیمینگ‌ آن‌ها ایجاد شده‌ است. محتویات هم حرف اول را در این زمینه می‌زند. کنسول‌ها به دلیل مشخصات سخت‌افزاریشان فروش نمی‌کنند؛ کنسول‌ها می‌فروشند چون کتابخانه بازی‌هایی وجود دارد که به مصرف‌کنندگان اجازه لذت بردن می‌دهد. اگر این مورد با انتظارات مصرف‌کننده تطابق نداشته باشد، محصول موفق نخواهد شد.»

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع متن: pardisgame