چندی پیش یکی از مسئولان شبکه بزرگ استیم (Steam)، اعلام کرد که سیستم پیشنهاد بازی این شبکه دچار تغییراتی خواهد شد. همان طور که می‌دانید، شبکه بزرگ استیم به عنوان بزرگ ترین منبع و پلتفرم بازی‌های رایانه‌های شخصی شناخته می‌شود که روزانه میزبان تعداد بسیار زیادی از کاربران این پلتفرم می‌باشد و بازی‌های زیادی را […]

سیستم پیشنهاد بازی شبکه استیم، دچار تغییراتی خواهد شد

چندی پیش یکی از مسئولان شبکه بزرگ استیم (Steam)، اعلام کرد که سیستم پیشنهاد بازی این شبکه دچار تغییراتی خواهد شد.

همان طور که می‌دانید، شبکه بزرگ استیم به عنوان بزرگ ترین منبع و پلتفرم بازی‌های رایانه‌های شخصی شناخته می‌شود که روزانه میزبان تعداد بسیار زیادی از کاربران این پلتفرم می‌باشد و بازی‌های زیادی را هم پوشش می‌دهد. همچنین این شبکه دارای یک سیستم پیشنهاد بازی به کاربر است که می‌تواند با سنجیندن رفتار و فعالیت های کاربر، با‌زی مورد نظر را به فرد پیشنهاد دهد.

حال به تازگی یکی از مسئولان شبکه استیم و شرکت والو (Valve)، یعنی آلدن کرول (Alden Kroll)، اعلام کرده است که این سیستم بزودی دچار تغییراتی خواهد شد.

وی در در همایشی به نام Unite Europe 2017، توضیح داد که این سیستم تغییرات هوشمندانه ای را به خواهد دید، به طوری که فروشگاه مرجع استیم، ابزار‌ ها و گزینه‌های شخصی سازی بسیاری برای انتخاب بازی مورد نظر برای کاربر محیا کند تا بتواند دقیق ترین بازی مورد نظر را به عنوان بازی پیشنهادی به کاربر ارائه کند.

در پی این تغییرات، صفحه اصلی فروشگاه استیم و سیستم پیشنهاد بازی به کاربر تغییر خواهد کرد و در رابطه به نوع پیشنهاد، با توجه به مدت زمان وقتی که کاربر برای بازی خود صرف کرده است و میزان علاقه کاربر به عنوان مورد نظر، پیشنهاد خود را نمایش می‌دهد.

 

منبع متن: gamefa