ما تاکنون چیز زیادی در مورد بازی مورد‌ انتظار CD Projekt Red یعنی CyberPunk 2077 نمی‌دانیم. با این حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualSHOCKERS، از عوامل  بازی، آقای "مایک پانداسمیت" اطلاعاتی در مورد کلاس های بازی به اشتراک گذاشت.

ما در حال حاضر می‌دانیم که بازی به نوعی از Cyberpunk 2020 الهام گرفته شده است. همچنین می‌دانیم که در دو حالت اول‌شخص و سوم‌شخص قابل بازی است و در یک شهر به نام Night City بطور جهان‌باز جریان دارد. در شهر بازی افرادی وجود دارند که با زبان انگلیسی صحبت نمی‌کنند و بازیکن باید با ارتقا Implantهای خود زبان آن‌ها را ترجمه کند. این عنوان بزرگترین پروژه‌ای است که CD Projekt Red برروی آن کار کرده است.

آقای پانداسمیت طی مصاحبه‌ای با Gamereactor، اشاره کرد که Cyberpunk 2020 کلاس‌های زیادی مثل Rocker، Jounalist و Executive داشت. او در جواب اینکه آیا این کلاس‌ها در Cyberpunk 2077 حضور خواهد داشت یا خیر جواب مثبت داد:

"تمامی آن‌ها حضور خواهند داشت. من می‌توانم به شما بگویم که سوپرایزهای زیادی در بازی وجود خواهد داشت که شما از آن‌ها بسیار خوشتان خواهد آمد. Adam (از مدیران CD Projekt RED)‌ و من یک هفته ی کامل را مشغول کار برروی این سیستم بودیم تا شما بتوانید شخصیت خود را بطور کامل حس کنید."

Cyberpunk 2077 در دست توسعه برای PS4،‌PC و Xbox One می‌باشد و تاکنون تاریخ انتشاری ندارد.

منبع متن: pardisgame