مدیرعامل شعبه ایتالیا بخش سرگرمی‌های شرکت سونی آقای مارکو سالتا (Marco Saletta) در مورد نمایش پلی‌استیشن ۴ و گسترش جامعه بازی‌بازان بدون غفلت از بازیکنان اصلی صحبت نمود.  روز گذشته شعبه ایتالیا بخش سرگرمی‌های شرکت سونی رویداد PSX خود را در شهر میلان برگزار نمود – لازم بذکر است این مراسم با رویداد PSX ایالات متحده متفاوت […]

مدیرعامل شعبه ایتالیا بخش سرگرمی‌های سونی به عملکرد پلی‌استیشن۴ افتخار می‌کند

مدیرعامل شعبه ایتالیا بخش سرگرمی‌های شرکت سونی آقای مارکو سالتا (Marco Saletta) در مورد نمایش پلی‌استیشن ۴ و گسترش جامعه بازی‌بازان بدون غفلت از بازیکنان اصلی صحبت نمود. 

روز گذشته شعبه ایتالیا بخش سرگرمی‌های شرکت سونی رویداد PSX خود را در شهر میلان برگزار نمود – لازم بذکر است این مراسم با رویداد PSX ایالات متحده متفاوت می‌باشد. مراسم ایتالیایی PSX رویدادی برای خرده‌فروشان و شرکا است تا نتایج کاری شرکت را ارائه دهند و عناوین جدیدی که در پاییز عرضه می‌شوند را معرفی کنند. 

مدیرعامل شعبه ایتالیا بخش سرگرمی‌های شرکت سونی آقای مارکو سالتا نیز در این مراسم حضور داشتند، و در مورد نتایج بدست آمده از جامعه بازیکنان ایتالیایی خانواده پلی‌استیشن صحبت نمودند:

پلی‌استیشن ۴ با دریافت لقب سریع‌ترین فروش در تاریخ خانواده پلی‌استیشن خود را ثابت کرده است، و این برای ما یک افتخار بزرگ است. ما هم‌اکنون در لحظات مهم چرخه زندگی کنسول خود هستیم و باید به فکر جذب بیشتر مخاطبان مختلف باشیم، و قطعا در این بین نیز نباید چشم از بازی‌بازانی برداریم که از گذشته ما را انتخاب و به جایگاه کنونی رسانده‌اند. از تمامی آنان سپاسگزاریم. در حقیقت، پلی‌استیشن ۴ گسترده‌ترین پلتفرم حال حاضر است.

آقای سالتا طی این مراسم بطور ویژه در مورد سرویس PlayLink که اخیرا معرفی شده و عناوین آن صحبت کردند:

سرویس PlayLink در زمان فوق العاده‌ای عرضه خواهد شد. و با استفاده از گوشی‌های همراه هوشمند بعنوان رابط کاربری ساده، نحوه سپری کردن زمان افراد در کنار یکدیگر را تغییر خواهد داد. ۵ عنوان تاکنون برای این سرویس معرفی شده‌اند، و هدف ما این است تا در آینده بازی‌های بیشتری را توسط توسعه دهندگان فرست و ترد پارتی داشته باشیم.

ایشان همچنین در مورد پلی‌استیشن وی‌آر صحبت کردند، سالتا اظهار داشتند با اینکه درحال حاضر بیش از ۱۰۰ عنوان در دسترس هستند، و بیش از ۲۰۰ توسعه دهنده برروی این پلتفرم کار می‌کنند، اما هدف شرکت این است که تا پایان سال تعداد بازی‌های موجود برای این پلتفرم به بیش از ۲۰۰ عنوان برسد.

درنهایت آقای سالتا با بیان میزان اهمیت همکاری با شرکت‌های ترد پارتی به سخنان خود پایان دادند و اذعان کردند که عناوینی مانند Destiny 2 و Call of Duty: WWII از شرکت اکتیویژن و همچنین Star Wars: Battlefront II از الکترونیک‌آرتز در راه هستند…

منبع متن: gamefa