Pixemon یکی از محبوب‌ترین مادهای ساخته‌شده برای عنوان Minecraft به حساب می‌آید. از سال ۲۰۱۲ که این ماد ساخته شد، طرفداران Pokemon و Minecraft با یکدیگر ارتباط بسیار نزدیکی برقرار کرده‌اند و در کنار هم تلاش کرده‌اند تا موجودات کوچک و دوست‌داشتنی Pokemon را جمع‌آوری کنند و به درجه‌ی استادی در “PokeCraft” نایل گردند! حالا خبرهای […]

ماد محبوب Pixelmon به درخواست شرکت Pokemon از بازی Minecraft حذف شد

Pixelmon یکی از محبوب‌ترین مادهای ساخته‌شده برای عنوان Minecraft به حساب می‌آید. از سال ۲۰۱۲ که این ماد ساخته شد، طرفداران Pokemon و Minecraft با یکدیگر ارتباط بسیار نزدیکی برقرار کرده‌اند و در کنار هم تلاش کرده‌اند تا موجودات کوچک و دوست‌داشتنی Pokemon را جمع‌آوری کنند و به درجه‌ی استادی در “PokeCraft” نایل گردند!

حالا خبرهای ناراحت‌کننده‌ای برای طرفداران این ماد هفت ساله منتشر شده است. طبق گفته‌ی سازندگان این ماد، شرکت Pokemon از آن‌ها درخواست کرده است تا تمام فعالیت‌های این ماد را از کار بیاندازد. صحبت‌های یکی از طراحان این ماد به شرح زیر است:

با کمال تاسف باید اعلام کنیم که Pixelmon به آخر راه خود رسیده است. ما فرصت بسیار خوبی داشتیم تا برروی این ماد کار کنیم و جامعه‌ای به این زیبایی به وجود آوریم، اما حالا و بعد از درخواست شرکت Pokemon، این ماد را از کار خواهیم انداخت. من به خاطر ناراحتی طرفداران از شنیدن این خبر متاسفم، اما بیایید خاطرات شیرینی را به یاد آوریم که Pixelmon برایمان رقم زد؛ بحث و گفتوگو درمورد Pokemon، درست کردن چیزهای باحال در بازی و سایر کارهایی که در کنار هم انجام دادیم.

همه‌ی چیزهای خوب روزی به پایان خواهند رسید و اکنون هم پایان کار ماست، اما همیشه کارهای جدیدی برای انجام و لذت بردن، وجود دارد. به راه خود ادامه دهید و در پروژه های سرگرم‌کننده شرکت کنید و زمان‌ خود را صرف انجام کارهای جدید کنید.

اعضای گروه سازنده‌ی Pixelmon برای مدتی طولانی در کنار هم به فعالیت مشغول بوده‌اند، اما با توقف فعالیت این ماد، گفته می‌شود که تعدادی از اعضای این گروه، تصمیم به ترک گروه کرده‌اند.

طرفداران این ماد حتی با جمع‌آوری حدود ۳۵۰۰ امضا در سایت Change.org تلاش کرده‌اند تا از حذف این ماد از بازی Minecraft جلوگیری کنند. بیانیه‌ی دنیل فیلیپس (Daniel Philips)، مالک سرورهای این ماد و طرفداران در قسمت پایین قابل مشاهده است.

ما به عنوان یک جامعه‌ی بزرگ قصد داریم تا به شرکت Pokemon نشان دهیم که چه حسی به این ماد داریم. Pixelmon تنها یک ماد معمولی برای Minecraft نیست. این ماد برای ما از ارزش‌های بالاتری برخوردار است. به شخصه به کمک این ماد توانسته‌ام، حمایت کسانی را که بهشان نیاز دارم، بدست بیاورم و در کنار سایر افراد، جوامع کوچک و بزرگ مختلفی تشکیل دهم. موضوع درباره‌ی عشقی است که ما به موجودات تخیلی و دوست‌داشتنی Pixelmon ورزیده‌ایم.

با وجود اینترنت هیچ‌چیز غیرممکن نیست و با توجه به موفقیت ماد Pokemon Prism که با حمایت طرفدارانش، نینتندو را مجاب به حفظ این ماد برروی بازی Pokemon Crystal کرد، حالا طرفداران Pixelmon هم در تلاش‌اند تا به سرنوشت شیرین ماد ذکرشده نایل گردند. در حالی که لینک‌های دانلود این ماد از وبسایت رسمی سازندگان برداشته شده است، همچنان شخصی ناشناس در حال آپلود لینک‌های دانلود این ماد در اینترنت است و طرفداران همچنان می‌توانند از عنوانی که به مدت هفت سال، برایشان خاطرات شیرینی را رقم زد، لذت ببرند.

منبع متن: gamefa