اسکرین‌شات سایبرپانک 2077

در حالی که سایبرپانک ۲۰۷۷ هنوز در جایگاهی نیست که استودیو می‌خواهد، اما بدون شک وضعیت بازی بسیار متفاوت از یک سال پیش است. به لطف به‌روزرسانی‌ها در طول سالی که گذشت، شاهد بهبود عملکرد بازی، به حداقل رسیدن باگ‌ها و بسیاری از بهبودهای دیگر بوده‌ایم و بازی نیز شاهد افزایش استقبال مثبت در پلتفرم استیم بوده است زیرا بسیاری از افراد احتمالا برای اولین بار این بازی را امتحان می‌کنند. اگرچه هنوز بازی بدون مشکل نیست و با دو به‌روزرسانی بزرگ که برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده، در حال رفع مشکلات خود است. همچنین نسخه‌های نسل نهمی نیز در نهایت قرار است عرضه شوند. رئیس سی‌دی پراجکت رد اخیرا با اطمینان بیان کرده که سایبرپانک ۲۰۷۷ در نهایت به یک بازی بسیار خوب تبدیل خواهد شد.

استودیوی سازنده‌ی بازی به تازگی گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم خود را برای سال مالی ۲۰۲۱ منتشر کرده و جزئیات نحوه‌ی استفاده از منابع خود را در سالی که گذشت ارائه کرده است. در یک سری از نمودارهای افقی، سی‌دی پراجکت رد به صورت بصری تقسیم کار تیم توسعه‌ی خود را در سال جاری ترسیم می‌کند که با مقادیری از پایان سال ۲۰۲۰ میلادی شروع می‌شوند. در آن زمان، بیش از نیمی از منابع استودیو به پشتیبانی بازی و توسعه‌ی نسخه‌ی نسل بعدی آن اختصاص داده شده و حدود یک هشتم منابع صرف توسعه‌ی بسته‌های الحاقی برای بازی شده است.

با این حال، در پایان ماه سپتامبر، منابع برای بهبود بازی و توسعه‌ی بسته‌های الحاقی تقریبا برابر شده است و بسیاری از کارکنان به کار روی این گسترش‌دهند‌ه‌ها موظف شده‌اند. علاوه بر سایبرپانک ۲۰۷۷، استودیو منابع بسیاری از پروژه‌های دیگر را نیز مدیریت کرده است. میزان حمایت این استودیو از پروژه‌های مربوط به بازی کارتی Gwent از سال گذشته تقریبا ثابت مانده است.

نمودار تخصیص منابع استودیوی سی دی پراجکت رد

مشاهده‌ی اینکه سی‌دی پراجکت رد شروع به انتقال منابع خود به پروژه‌های جدید کرده، نشان‌ دهنده‌ی این است که سایبرپانک ۲۰۷۷ در مسیر درستی قرار دارد. بدیهی است که استفاده از این نمودارها تعیین‌کننده‌ی چگونگی پیش‌روی این پروژه‌ها نیست. از آن جایی که پشتیبانی از بازی همچنان بزرگترین دسته از تخصیص منابع است اما با این وجود این نشانه‌ی امیدوارکننده‌ای است که استودیوی سازنده از اهمیت بازی و گسترش آن آگاه است.

سایبرپانک ۲۰۷۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه‌های نسل نهمی بازی همچنان در دست توسعه هستند.

منبع: GameRant

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سی‌دی پراجکت منابع بیشتری را صرف گسترش سایبرپانک ۲۰۷۷ می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala