یکی از کاربران پلتفرم ۴chan، حدس می‌زند که ریمستر احتمالی اولین بازی Mirror’s Edge در فوریه‌ی ۲۰۲۲ ممکن است عرضه شود. لازم به ذکر است که این خبر توسط هیچ اطلاعات موثقی پشتیبانی نشده است. از طرفی به احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر شده‌ی این بازی از استودیوی دایس، در اطلاعات فاش شده‌ی اخیر سرویس ابری Nvidia GeForce Now که در آن احتمال عرضه‌ی بازی‌های دیگری نیز وجود داشت، اشاره شد. در این مرحله، بهتر است این شایعه را باور نکنید. با این حال طرفداران احتمالاً کنجکاو خواهند بود و شاید حتی خوشحال شوند که این سری ممکن است بازگردد.

اسکرین‌شات mirrors edge

علاوه بر این، این کاربر پیشنهاد می‌کند که جزئیات بیشتر، شاید حتی تاریخ دقیق انتشار بازی، در مراسم گیم اواردز امسال که برای ۹ دسامبر (۱۸ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است، ممکن اعلام شود. اطلاعات لو رفته‌ی GeForce Now و این شایعه‌ی جدید را اگر کنار هم بگذارید، ممکن است عرضه‌ی این نسخه‌ی ریمستر دور از انتظار نباشد. همانطور که ذکر شد، هنوز هیچ چیزی توسط توسعه‌دهندگان بازی تایید نشده است.

با این حال سخت است که موضع خود را در قبال عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی اول این مجموعه مشخص کنیم. از یک طرف، این بازی اکنون ۱۳ ساله است؛ بنابراین به نظر می‌رسد زمان کافی برای گرفتن رنگ و لعابی مدرن به بازی داده شده است. از طرفی، بسیاری از بازیکنان ممکن است از هجوم ریمسترها کمی خسته شده باشند و به جای آن، یک نسخه‌ی کاملا جدید در این مجموعه را ترجیح دهند.

بازی Mirrors Edge Catalyst

عرضه‌ی نسخه‌های ریمستر و ریمیک بازی‌ها در حال حاضر به یک روند عادی تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که استودیوها علاقه‌مند به بازگرداندن برخی از بازی‌های کلاسیک هستند تا اینکه با ساخت آی‌پی‌های جدید ریسک کنند و اگر چیزی از استقبال نه چندان خوب منتقدان از سه‌گانه‌ی GTA بتوان آموخت، این است که همیشه این روند به نتیجه نمی‌رسد. در هر صورت امید است هر خبری که در مورد Mirror’s Edge منتشر می‌شود، آن‌هایی را که حداقل بازی اول را با علاقه به یاد می‌آورند، خوشحال کند.

Mirror’s Edge هم اکنون برای ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: GameRant

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازسازی Mirror’s Edge ممکن است اوایل ۲۰۲۲ عرضه شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala