تاد هاوارد، کارگردان استارفیلد، در این مورد گفت که زمانی که بحث در مورد استارفیلد می‌شود کارمندان به بخش جست و جو توجه می‌کنند. او گفت:

زمانی که بحث استارفیلد مطرح می‌شود این سؤال پیش می‌آید که اگر شما جای کرکتر اصلی بودید چه می‌کردید؟ رفتن به فضا چه معنایی برای شما دارد؟ پاسخ این سؤال نیز کاملاً واضح است. می‌خواهیم بدانیم چه چیزی در فضا وجود دارد.

استارفیلد

در گذشته گفته شد که بازی استارفیلد از ماد پشتیبانی خواهد کرد به همین علت تنوع زیادی در آن وجود خواهد داشت.

بحث اینجاست که در مقایسه با دنیای فانتزی اسکایریم و سبک خاص فال اوت، استارفیلد یک رویکرد متفاوتی نسبت به گشت و گذار خواهد داشت. کارگردان بخش هنری بازی در این مورد گفت:

این بازی نسبت به عناوین قبلی بتسدا واقع گرایانه‌تر و علمی‌تر خواهد بود. استارفیلد یک بازی محدود است و در زمینه گشت و گذار نیز محدود خواهد بود. پس استارفیلد یک تجربه کاملاً جدید برای تیم سازنده خواهد بود.

هاوارد گفت که با وجود اینکه گشت و گذار محدود خواهد بود اما شرایط محیطی شباهت‌هایی با سری الدر اسکرولز (Elder Scrolls) خواهد داشت. او گفت که مکانیک‌های بازی به طور کلی متفاوت خواهد بود اما میان این دو مجموعه مواردی مشابه است. در ادامه او توضیح داد:

موارد مشابه چیزهایی هستند که تیم سازنده دوست داشته است. برای مثال ما به بازی‌های اول شخص علاقه داریم. ما به تجربه همه‌چیز علاقه‌مند بوده و دوست داریم تا به همه‌چیز دسترسی داشته باشیم. ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا همه چیز واقعی باشد. درست است که غروب خورشید و فرا رسیدن شب برای گیم‌پلی بازی مهم نیستند ولی برای اینکه حس واقعی بودن را به کاربر انتقال دهند، حیاتی هستند.

استارفیلد

هاوارد تأکید کرد که استارفیلد یک جهان مجزا است و تنها یک بازی نیست. در استارفیلد تمام مواردی که یک فضانورد نیاز دارد وجود دارد و تجربه کامل یک فضانورد بودن را به شما ارائه خواهد داد.

استارفیلد یکی از عناوین جدید بتسدا است که مدت زیادی است در حال ساخت است. دنیای بسیار گسترده آن باعث شده تا ساخت آن پیچیدگی‌های زیادی داشته باشد. با اینحال طرفداران بتسدا که با سبک آن آشنا هستند موارد زیادی از عناوین قبلی این شرکت را در استارفیلد مشاهده خواهند کرد. گشت و گذار در فضا همواره جالب و لذت بخش بوده و حال سازندگان استارفیلد تمام تلاش خود را خواهند کرد تا یکی از بهترین تجربه‌ها را در اختیار طرفداران قرار دهند.

منبع: IGN.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته دنیای عملی‌تخیلی بازی استارفیلد واقع‌گرایانه خواهد بود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala