ما بسیار هیجان زده هستیم و حال فکر می‌کنیم که این اتفاق دارد می‌افتد! بعد از سال‌های زیاد کار با می‌توانیم بگوییم که بازی دایینگ لایت ۲ آماده عرضه است. این یک لحظه بسیار مهم برای ما است. بازی کامل شده و آماده است تا به صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه شود. با اینحال ما دست از کار نخواهیم کشید. اینکه دایینگ لایت ۲، دو ماه قبل از عرضه ساختش کامل شده بسیار خوب است اما به این معنا نیست که کار ما به اتمام رسیده است. هنوز نیاز است تا بهبودهایی به بازی اعمال شود و نظر افراد را در مورد آن بدانیم. با اینحال بازی اصلی آماده تجربه است. من به کل تیم افتخار می‌کنم.

  • پیش‌نمایش بازی Dying Light 2؛ داستان پر فراز و نشیب تکلند فرجام خوشی دارد؟

تک لند (Tech Land) شرکت سازنده این بازی در دو ماه آینده تمام تلاش خود را خواهد کرد تا ایرادات بازی را برطرف کند. همینطور اینکه به احتمال زیاد یک نسخه آزمایشی را به دست رسانه خواهد داد تا مشکلات آن را گزارش کنند.

دایینگ لایت 2

گیم‌پلی بازی دایینگ لایت ۲ به شدت پارکور محور بوده و تمرکز زیادی روی حرکات کرکتر دارد.

دایینگ لایت ۲ در تاریخ ۱۳ بهمن (۲ فوریه) برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی تنها از طریق فضای ابری در دسترس خواهد بود.

دایینگ لایت ۲ در مراسم E3 سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد. ساخت دایینگ لایت ۲ فراز و نشیب‌های بسیاری داشت. در این مدت استودیو سازنده آن عوض شد، نویسنده اصلی بازی از آن جدا شد و مشکلات بسیار دیگری که باعث شد عرضه دایینگ لایت ۲ چندین سال عقب بیافتد. به حدی که بسیاری از افراد فکر می‌کردند این بازی نیمه کاره رها شده و ساخت آن به اتمام نخواهد رسید. با اینحال با توجه به مشکلات پیش آمده بازی به اتمام رسید. اینکه شرکت توانسته زودتر از زمان عرضه نیز بازی را به اتمام برساند، نکته بسیار مثبتی است. به دلیل اینکه در این مدت زمان خواهد داشت تا یک بازی کامل عرضه کند.

در این مدت که بسیاری از بازی‌‎ها با باگ و ایراد فراوان عرضه می‌شوند، فرصت خوبی برای سازندگان دایینگ لایت است تا بدرخشند و بتوانند یک محصول کامل عرضه کنند. امیدواریم که بتواند انتظارات را برآورده کند و طرفداران را ناامید نکند.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ساخت بازی Dying Light 2: Stay Human به اتمام رسید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala