این بازی اکنون در نسخه‌های استاندارد و دلوکس با قیمت‌های ۵۹.۹۹ و ۷۹.۹۹ دلار برای پیش‌ خرید در دسترس است. مورد دوم شامل چهار بسته‌ی الحاقی بزرگ پس از عرضه، مکانیک پس، خودروهای اضافی Voklswagen Golf GTI و Audi R8 1:1 و چالش‌های انحصاری در بازی است. پیش‌سفارش‌های هر دو نسخه همچنین شامل پک دوگانه‌ی Seneca و Ravenwest است که چهار خودروی دیگر را به همراه رویدادهای جدیدی به بازی اضافه می‌کنند.

بازی گرید لجندز

کریس اسمیث، کارگردان بازی در بیانیه‌‌ای گفت:

با تعیین تاریخ انتشار، استودیو در حال انجام مراحل نهایی توسعه‌ی عمیق‌ترین بازی گرید تاکنون است. گرید لجندز یک بازی مسابقه‌ای است که بر تنوع و آزادی در انتخاب تمرکز دارد. بخش کریر عمیق، یک حالت داستانی نوآورانه‌ و جدید و یک حالت که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مسابقاتی رویایی را با شخصی‌سازی عمیق ایجاد کنند، در بازی وجود خواهند داشت.  گیم‌پلی جدید ما بازیکنان را قادر می‌سازد در چند ثانیه به هم متصل شده و زمان بیشتری را در مسیر مسابقه به جای انتظار در لابی بگذرانند.

در اولین نمایش گیم‌پلی، اسمیث به همراه کریس گرووز از تیم سازنده درباره‌ی مکان‌های جدید، انواع رویدادها و موارد دیگر صحبت می‌کنند. ما شاهد مسابقات Elimination در مسکو، Electric Boost Racing در لندن و حتی Big Rigs هستیم که با اتومبیل های فان کاپ همراه می‌شوند. این بازی مسابقه‌ای با بیش از ۱۰۰ ماشین و بیش از ۱۳۰ مسیر برای رانندگی، هیجان بیشتری را نسبت به نسخه‌های قبلی با داشتن شخصیت‌هایی با هوش مصنوعی بهبودیافته که هر کدام رفتار منحصر به فرد خود را دارند، به بازیکن منتقل می‌کند. اضافه شدن مواردی نظیر انفجار ماشین‌ها و سوراخ شدن لاستیک‌ها نیز به غیر قابل پیش‌بینی بودن مسابقات بازی خواهند افزود.

تصویری از گریدلجندز

از نظر تنوع وسایل نقلیه از خودروهای تک سرنشین گرفته تا خودروهای الکتریکی، نمونه‌های اولیه و موارد دیگر برای انتخاب وجود دارند. صدها رویداد مختلف نیز وجود خواهند داشت، اما اگر می‌خواهید رویداد خود را ایجاد کنید، Race Creator می‌تواند به شما کمک کند. این حالت به شما اجازه می‌دهد تا مواردی مانند مسابقاتی با ۵۰ دور، ماشین‌های الکتریکی در مقابل ماشین‌های سنگین و موارد دیگر را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید تا ۲۱ نفر از دوستان خود، بازی را تجربه کنید که قابلیت کراس‌پلی نیز در این میان گنجانده شده است. جزئیات بیشتر در مورد حالت کریر و بخش چندنفره‌ی آنلاین نیز در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را به همراه تصاویری از آن مشاهده کنید.

تصویری از گرید لجندز
تصویری از گرید لجندز
تصویری از گرید لجندز
تصویری از گرید لجندز
تصویری از گرید لجندز
تصویری از گرید لجندز
تصویری از گرید لجندز
تصویری از گرید لجندز

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تاریخ انتشار گرید لجندز مشخص شد؛ اولین گیم‌پلی بازی را ببینید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala