درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Shenmue در خدمت شما هستیم.

بازی Shenmue عنوانی در سبک اکشن-ماجرایی جهان باز (Open World Action-Adventure) است که توسط استودیوی SEGA AM2 و زیر نظر آقای Yu Suzuki توسعه یافته و توسط کمپانی SEGA در سال 1999 در ژاپن و در سال 2000 در سایر نقاط جهان برای کنسول Dreamcast عرضه شد.در این بازی، بازیکن در نقش Ryo Hazuki قرار می‌گرفت که برای انتقام گرفتن از Lan Di به خاطر قتل پدرش، پا به شهر Yokosuka می‌گذاشت. این بازی در زمان عرضه به خاطر داشتن ویژگی‌هایی نظیر سیستم آب و هوایی متغیر، چرخه‌ی روز و شب، داشتن NPCهایی با برنامه‌ی روزانه مختص به خود، تعداد بسیار زیاد اشیای قابل تعامل و مینی گیم‌های متعدد، یکی از باورنکردنی‌ترین و پیشرفته‌ترین بازی‌ها محسوب می‌شد. این بازی همچنین به خاطر داشتن ویژگی‌هایی مثل محیط‌های Open World و داشتن QTEها که برای اولین بار در بازی‌ها استفاده شده بودند، به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت نیز به شمار می‌رود. متاسفانه با وجود این که بازی بسیار در نظر منتقدان و بازیکنان محبوب شد و حتی به عنوان یکی از برترین بازی‌های تاریخ نیز شناخته شد، از نظر فروش بد عمل کرد و نتوانست هزینه‌های ساختش را جبران کند. بعد از عرضه نسخه دوم این بازی، متاسفانه ساخت نسخه‌های بعدی سری به حالت تعلیق درآمد تا این که در جولای سال 2016، ساخت نسخه سوم بازی با کمک‌های مردمی آغاز شد. موسیقی متن این بازی توسط مجموعه‌ای از موسیقیدان‌ها و آهنگسازان مختلف ساخته شده است.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 39 قطعه موسیقی از ساندترک رسمی بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم فایل: 229.14 مگابایت)

Shenmue OST: Chapter 1: Yokosuka

آهنگسازان: Takenobu Mitsuyoshi - Ryuji Iuchi - Takeshi Yanagawa - Osamu Murata - Yuzo Koshiro

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Shenmue ~Sedge Tree~ Original Version

Shenhua ~Sedge Flower~ Original Version

Separated From Yokosuka

The Sadness I Carry on My Shoulders

Tears of Separation

(Wish...(Karaoke Version

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی ها (فصل دوم): آهنگ های درخواستی

منبع متن: pardisgame