پس از رونمایی از دنیای Toy Story و مشخص شدن عرضه Kingdom Hearts III در سال ۲۰۱۸، آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) کارگردان این عنوان در مصاحبه با دو سایت Game Informer و IGN، جزییات جدیدی از این بازی منتشر کرده است. صحبت‌های آقای نومورا در مورد شخصیت قابل بازی دوم این عنوان خب کار […]

انتشار جزییات بسیاری از عنوان Kingdom Hearts III توسط آقای تتسویا نومورا

پس از رونمایی از دنیای Toy Story و مشخص شدن عرضه Kingdom Hearts III در سال ۲۰۱۸، آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) کارگردان این عنوان در مصاحبه با دو سایت Game Informer و IGN، جزییات جدیدی از این بازی منتشر کرده است.

  • صحبت‌های آقای نومورا در مورد شخصیت قابل بازی دوم این عنوان

خب کار دشواری است که شخصیت‌های قابل بازی بسیاری را معرفی کنیم، اما قصد ما این است که در کنار سورا (Sora) یک شخصیت قابل بازی دیگر نیز داشته باشیم. متاسفانه ما در این لحظه نمی‌توانیم بگوییم که این شخصیت چه کسی است، اما مطمئنا شخصیت قابل بازی دیگری در بازی وجود دارد.

  • در رابطه با داشتن یک گروه بزرگ‌تر

عنوان Kingdom Hearts 3 دارای سیستم گروهی بوده که اجازه می‌دهد تا بیش از دو شخصیت دیگر، سورا را در مبارزه‌اش با دشمنان همراهی کنند. این تصمیم به منظور حذف سیستم Dimension Link گرفته شده، که اولین بار در عنوان Kingdom Hearts: Birth By Sleep برای پلی‌استیشن پورتابل (PSP)، حضور پیدا کرده بود.

سیستم D-Link که در این نسخه حذف شده، در واقع سازشی بود که ما در نسخه‌ قبلی مجبور به انجام آن بودیم، زیرا نمی‌توانستیم بر روی آن پلتفرم چندین شخصیت را به صورت همزمان نشان دهیم. (حال) ما می‌توانیم چندین شخصیت را به صورت همزمان بر روی صفحه قرار دهیم. تا ۵ شخصیت دیگر، یا حتی بیشتر از آن، می‌توانند به گروه شما و مبارزات اضافه شوند.

  • در مورد Gummi Ship

می‌توانیم بازگشت Gummi Ship را تایید کنیم، اما در این لحظه نمی‌توانیم بگوییم که به چه صورت بوده و به چه چیزی بدل شده است. از شما می‌خواهیم تا در آینده منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این رابطه باشید.

آقای نومورا همچنین اشاراتی به پیشرفت‌های احتمالی Gummi Ship داشتند.

اعضای تیم سازنده همیشه دوست دارند چیزهای جدیدی را امتحان کنند، پس حتی در مورد سیستم‌های از قبل معرفی شده نیز، آن‌ها سعی کرده تا با ایجاد تغییراتی در سیستم مورد نظر آن را بهبود بخشیده و مال خود کنند. حتی اگر چیز کوچک و جزیی باشد، ما آن را تغییر می‌دهیم تا دقیقا مناسب Kingdom Hearts III شود.

  • در مورد حضور دنیای Toy Story

آقای نومورا از زمان انتشار Kingdom Hearts II، همیشه علاقمند بوده تا دنیای Toy Story را در این سری عناوین داشته باشد.

فقط با نگاه کردن به تریلر، من حس می‌کنم سورا به خوبی در آن دنیا جا افتاده و با آن هماهنگ است، و این چیزی بوده که من همیشه دوست داشتم آن را ببینم – آن صحنه روبرو شدن Buzz و Woody با سورا در حالت اسباب بازی مانندش. من (مدت‌ها بود که) این را در ذهن خود تصور می‌کردم، پس اینکه بتوانم آن را واقعا در بازی قرار دهم برای من بسیار هیجان انگیز بوده، و امیدوارم هواداران نیز حسی مشابه داشته باشند.

بجای دنبال کردن داستان فیلم اصلی Toy Story، شرکت Pixar درخواست مخصوصی در رابطه با دنیای Toy Story در عنوان Kingdom Hearts 3 داشته است.

(شرکت Pixar) دوست داشت تا ما مستقیما داستان فیلم را دنبال نکنیم. آن‌ها گفتند «لطفا چیز جدیدی برای Kingdom Hearts درست کنید»، پس ما هیچ الهام‌گیری از فیلم‌ها نداشته‌ایم. داستان این دنیا کاملا جدید و مخصوص Kingdom Hearts بوده، پس تقریبا می‌توانید بگویید یکجور دنباله برای داستان فیلم‌ها است.

آقای نومورا و تیمش تمام فیلم‌های این سری را در نظر گرفته، و بعد تعیین کردند که بهترین زمان برای قرار دادن داستان بازی، کجا خواهد بود.

داستان Kingdom Hearts پس از Toy Story 2 اتفاق می‌افتد.

ایشان همچنین می‌گویند که برای گرفتن تاییدیه این داستان جدید، همکاری بسیار نزدیکی با Pixar داشته‌اند.

بازبینی‌های بسیاری (بر روی داستان) انجام دادیم! باورم نمی‌شود (برای این داستان) چقدر با یکدیگر مکاتبه داشتیم! (خندیدن)

تریلر منتشر شده از این عنوان، نشان داد که سورا، گوفی و دونالد برای یافتن محلی به نام Galaxy Toys (کهکشان اسباب‌بازی‌ها)، با Woody و Buzz همکاری می‌کنند.

Galaxy Toys مکان اصلیی بوده که مبارزات این دنیا در آن اتفاق خواهند بود. از آنجایی که سورا، دونالد و گوفی اسباب‌بازی‌های کوچکی هستند، Galaxy Toys بسیار بزرگ به نظر خواهد آمد. این مکان همچنین طبقات و بخش‌های مختلفی داشته که هر یک حس مخصوص خود را خواهند داشت.

داستان دنیای Toy Story پیرامون پیدا کردن Andy بوده که مدتی قبل‌‌تر گم شده است. علاوه بر آن سورا و همراهانش نیز می‌خواهند دلیل حضور Organization XIII در این دنیا را پیدا کنند.

بجای داشتن دنیا‌های متفاوت و کوچکتر، ما می‌خواستیم مطمئن شویم که هر دنیا گیم‌پلی غنیی ارائه خواهد داد، پس ما بسیار تلاش کرده و منابع متفاوتی را جهت ساخت این دنیاها جمع‌آوری نمودیم، از این رو بسیار ناراحت کننده خواهد بود اگر بازیکنان از این دنیاها لذت نبرده و به آسانی هر یک را تمام کنند. به همین دلیل، ما هر دنیا را به صورتی طراحی نموده‌ایم که بازیکنان بتوانند سر فرصت از این دنیاها و گیم‌پلی موجود در هر یک، لذت ببرند.

در تریلر منتشر شده، سورا در رباتی به نام Gigas رفته و به کمک او با دشمنان حاضر در منطقه مبارزه می‌کند. آقای نومورا در این مورد می‌گویند.

دلیل آن نشان دادن این موضوع بود که به لطف سخت‌افزارهای امروزی، می‌توان این کار را انجام داد. ما امیدواریم تا عنصر غافلگیریی در هر سیستم معرفی شده در عنوان Kingdom Hearts 3 وجود داشته باشد، و با رونمایی از هر سیستم ما اطلاعات بیشتری در مورد آنان منتشر خواهیم کرد.

  • در مورد نسخه نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ مطمئنا سخت‌افزار بسیار جالبی است، اما اگر ما خیلی راحت بگوییم «اوه بله، ما بازی را برای نینتندو سوییچ عرضه می‌کنیم»، من شک ندارم که هواداران می‌گویند «پس نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ چه خواهند شد؟ ما می‌خواهیم اول آن نسخه‌ها را عرضه کنید. تمرکز خود را روی دیگر پلتفرم‌ها نگذارید!» از این رو، ما فعلا می‌خواهیم بر روی پلتفرم‌های که Kingdom Hearts III را برای آن‌ها معرفی کرده‌ایم، تمرکز نماییم. و پس از آن، شاید، ممکن است بتوانیم در مورد احتمال عرضه آن بر روی سایر پلتفرم‌ها فکر کنیم.

  • در مورد عرضه کالکشن‌های Kingdom Hearts بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس

همانند جواب قبلی، اگر ما باز هم یک پروژه دیگر بجز Kingdom Hearts III معرفی کنیم… هواداران می‌گویند «چه خبر شده است؟»، پس ما می‌خواهیم بر روی پلتفرم‌های که معرفی کرده‌ایم تمرکز نماییم. آیا هواداران غربی می‌خواهند تا عناوین Kingdom Hearts را بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس ببینند؟ هواداران ژاپنی ممکن است بگویند «خب، ما نمی‌خواهیم عناوین بیشتری از این سری روی ایکس‌باکس داشته باشیم.»

آقای نومورا همچنین با اشاره به پلتفرم تازه معرفی شده Xbox One X می‌گویند:

این موضوع همچنین باعث می‌شود با خود فکر کنید، «خب، آیا ما می‌خواهیم (کالکشن‌ها) را بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس منتشر کنیم؟ آیا برای این کار کمی دیر نشده است؟»

عنوان Kingdom Hearts III قرار است سال آینده میلادی، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

منبع متن: gamefa