طی رویداد D23، علاوه بر انتشار تریلر جدیدی از Spider-Man، اینسومنیاک گیمز گفته است که بازخوردهای طرفداران نسبت به این عنوان را میشنود و از E3 2017 تاکنون، بهبوداتی را در آن ایجاد کرده است. ویدئوهای منتشر شده از Spider-Man تا به حال، بازخوردهای بسیار خوبی داشته و مورد تحسین قرار گرفتهاند، اما با این حال، انتقاداتی […]

طی رویداد D23، علاوه بر انتشار تریلر جدیدی از Spider-Man، اینسومنیاک گیمز گفته است که بازخوردهای طرفداران نسبت به این عنوان را میشنود و از E3 2017 تاکنون، بهبوداتی را در آن ایجاد کرده است.
ویدئوهای منتشر شده از Spider-Man تا به حال، بازخوردهای بسیار خوبی داشته و مورد تحسین قرار گرفتهاند، اما با این حال، انتقاداتی نیز به آنها وارد شده که یکی از آنها، دربارهی استفاده از تار اسپایدرمن بوده است. اینسومنیاک گیمز نیز توجه بیشتری به این عنصر مهم کرده و بهبوداتی را در آن ایجاد نموده است.
کارگردان Spider-Man یعنی برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، در پنل نمایش بازیهای والت دیزنی، دربارهی بازخوردهای طرفداران و بهبودات این بازی صحبت کرده و گفته است:
بله، ارائهی درست حرکت تار عنکبوت، موضوعی حیاتی و یک نیاز است. حتی از E3 2017 که یک ماه قبل برگزار شد، ما حرکت و استفاده از تار عنکبوت را بهبود بخشیدهایم و اکنون کسب سرعت، راحتتر است. بله، ما همهی بازخوردها را شنیدهایم – ما به شما بسیار گوش میدهیم بچهها! و مدام به دنبال بهبود بیشتر بازی هستیم. ما میخواهیم که همچنان این جریان را داشته باشیم. هیچ مانعی آنقدر بزرگ نیست که بر او [پیتر] غلبه کند. نه تنها گردش و حرکت، بلکه مبارزات نیز هر روز تکامل مییابند. شما ابزار Tripwire را میبینید، درست است؟ پیتر میتواند آن را به اشیاء و همچنین دشمنان بچسباند و اگر این دشمنان به اندازهی کافی نزدیک به هم باشند، به یکدیگر برخورد میکنند. پس ما میخواهیم ابزارهای بسیاری داشته باشیم که به پیتر اجازه دهند در طول مبارزات، سرگرم هم بشود.
اینسومنیاک به لطف کار برروی عناوین Sunset Override و Ratchet and Clank، تجربیات زیادی در زمینهی ساخت گیمپلی بر اساس ابزارها و حرکات مختلف کسب کرده و از این رو، میتوان انتظار داشت که Spider-Man نیر در این زمینه به خوبی عمل کند.
افراد بسیاری، Spider-Man 2 که توسط تریآرک (Treyarch) ساخته شده بود را بهتین نسخهی سری Spider-Man میدانند. برای اولین، در این عنوان از الگورتیمهای مبتنی بر فیزیک برای طراحی تارهای اسپایدر من استفاده شده بود و تا به حال، بقیهی نسخههای سری چنین تجربهای نداشتهاند. باید منتظر ماند و دید که Spider-Man چگونه عملکردی خواهد داشت.
Spider-Man در نیمهی اول سال ۲۰۱۸، بهصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.
منبع متن: gamefa