Neil Blomkamp که به تازگی از علاقه‌ی خود برای همکاری با مایکروسافت در ساخت فیلمی بر اساس جهان سری Halo پرده برداشته بود، حالا در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر، عنوان کرده است که در حال حاضر، هیچ‌گونه همکاری با بازیساز افسانه‌ای صنعت بازی‌های ویدئویی، یعنی Hideo Kojima ندارد. بعد از نشستی که […]

کارگردان هالیوودی هرگونه شایعه مبنی بر همکاری‌ با Hideo Kojima را تکذیب کرد

Neil Blomkamp که به تازگی از علاقه‌ی خود برای همکاری با مایکروسافت در ساخت فیلمی بر اساس جهان سری Halo پرده برداشته بود، حالا در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر، عنوان کرده است که در حال حاضر، هیچ‌گونه همکاری با بازیساز افسانه‌ای صنعت بازی‌های ویدئویی، یعنی Hideo Kojima ندارد.

بعد از نشستی که در E3 امسال و با حضور هیدئو کوجیما برگزار شد، شایعاتی مبنی بر همکاری او با کارگردان مطرح آفریقایی، یعنی نیل بلامکمپ، فضای مجازی را پر کرد. در مصاحبه‌ای که در E3 برگزار شد، Vogt Roberts، کارگردان فیلم Metal Gear که در دست ساخت قرار دارد، تیشرتی را بر تن داشت که پرچم سه کشور آمریکا، ژاپن و آفریقا برروی آن نقش بسته بود. از آنجایی که کوجیما، ژاپنی و رابرتز، آمریکایی است، پرچم آفریقا را می‌توان به بلامکمپ که از قضا در E3 هم حضور داشت و اتفاقا مصاحبه‌ای هم درباره‌ی کوجیما داشت، نسبت داد. با این حال و بعد از کشف این ارتباطات نسبتا قانع‌کننده، اکنون این کارگردان اعلام کرده است که در هیچ زمینه‌ای با کوجیما، همکاری ندارد.

کوجیما و بلامکمپ از یکدیگر شناخت کافی دارند و کوجیما صحبت‌های مبهمی در این باره داشته است. با درنظر گرفتن این نکته که عنوان Death Stranding با مفاهیمی چون “ارتباطات” سر و کار دارد، تمام این شایعات، رنگ و بوی واقعیت می‌گیرد. با این حال بلامکمپ در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر، اعلام کرده است:

من در هیچ زمینه‌ای با کوجیما در حال همکاری نیستم.

با این تفاسیر، عدم همکاری این دو نفر که اتفاقا استایل کاری مشابهی هم دارند، تا حدودی قطعی به نظر می‌رسد. خبری که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این دو کارگردان، ناراحت‌کننده باشد.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار عنوان Death Stranding اعلام نشده است، اما طبق شایعات منتشر شده، احتمالا این بازی در اواخر سال ۲۰۱۸ و یا اوایل ۲۰۱۹ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. تا بدین لحظه، تنها پلتفرم تاییدشده‌ی این بازی، کنسول پلی‌استیشن ۴ بوده است.

منبع متن: gamefa