Tetsuya Nomura، کارگردان دو عنوان Final Fantasy VII Remake و Kingdom Heart III در جدیدترین مصاحبه‌ی خود درمورد سختی‌ها و البته مزایای کار کردن برروی دو بازی، آن هم به صورت همزمان، صحبت کرده است.  تتسویا نومورا در حال حاضر سخت مشغول کار به عنوان کارگردان در دو بازی Final Fantasy VII Remake و Kingdom […]

تتسویا نومورا از سختی کار همزمان برروی دو عنوان Final Fantasy VII Remake و Kingdom Heart III می‌گوید

Tetsuya Nomura، کارگردان دو عنوان Final Fantasy VII Remake و Kingdom Heart III در جدیدترین مصاحبه‌ی خود درمورد سختی‌ها و البته مزایای کار کردن برروی دو بازی، آن هم به صورت همزمان، صحبت کرده است.

 تتسویا نومورا در حال حاضر سخت مشغول کار به عنوان کارگردان در دو بازی Final Fantasy VII Remake و Kingdom Heart III است. او در طی مصاحبه‌ای درباره‌ی وضعیت خود و چالش‌هایی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، سخن به میان آورده است.

نومورا با اشاره به برنامه‌ی کاری سنگین‌اش و کار همزمان برروی دو پروژه، این کار را بزرگترین چالشی که با آن روبه‌رو شده است، می‌داند. با این حال هیچ گونه سختی را در ساخت دو عنوانی که در حقیقت، کاملا با یکدیگر متفاوت‌اند، حس نمی‌کند. او به این موضوع به عنوان یک مزیت، نگاه می‌کند؛ چراکه اگر این دو بازی شبیه به هم می‌بودند، ممکن بود با گذشت زمان به یکدیگر شباهت پیدا کنند. از طرفی دیگر اگر نتواند چیزی را در یکی از بازی‌ها بگنجاند، ممکن است بتوانند این کار را در عنوان دیگر پیاده کند.

نومویا در شرح مشغله‌های زیاد خود به این موضوع اشاره می‌کند که برای سفر به آمریکا و حضور در کنار بازی Kingdom Heart III در D23 Expo 2017 مجبور به برگزاری جلسه‌ای اضطراری درباره‌ی وضعیت Final Fantasy VII شد. او معتقد است، مدیریت این‌گونه وضعیت‌ها بسیار چالش‌برانگیز است، اما با توجه شغل‌شان، وقوع چنین وضعیت‌هایی کاملا طبیعی و قابل‌انتظار است.

دیروز و در جریان D23 Expo 2017 شاهد انتشار دو تریلر جدید از بازی Kingdom Heart III و تعدادی تصویر جدید از بازی بودیم. نومویا که خود در این مراسم حاضر بود، اعلام کرد که این بازی بالاخره و بعد از ۵ سال انتظار در سال ۲۰۱۸ به انتشار خواهد رسید. شما می‌توانید برای خواندن مصاحبه‌ی مفصل نومویا با دو سایت IGN و Game Informer، به این لینک مراجعه فرمایید.

منبع متن: gamefa