آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) کارگردان عنوان Kingdom Hearts III، امروز در مصاحبه با سایت‌های گیم‌اسپات و گیم‌اینفرمر، اطلاعات جدید و جالبی در مورد این عنوان منتشر کرده است. اگر گزارش دیروز ما را از دست دادید، آقای نومورا روز گذشته در مورد دنیای Toy Story، شخصیت قابل بازی جدید، نسخه نینتندو سوییچ و موارد […]

جزییات جدید از Kingdom Hearts III | محتویات قابل دانلود، دلایل طولانی شدن پروسه ساخت و موراد بیشتر

آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) کارگردان عنوان Kingdom Hearts III، امروز در مصاحبه با سایت‌های گیم‌اسپات و گیم‌اینفرمر، اطلاعات جدید و جالبی در مورد این عنوان منتشر کرده است.

اگر گزارش دیروز ما را از دست دادید، آقای نومورا روز گذشته در مورد دنیای Toy Story، شخصیت قابل بازی جدید، نسخه نینتندو سوییچ و موارد بیشتری در رابطه با این عنوان صحبت کردند. آقای نومورا امروز نیز در مصاحبه‌‌‌های جدیدی از طولانی شدن پروسه ساخت بازی، محتویات قابل دانلود، تغییر حالت‌های جدید هر Keyblade و موارد بیشتر سخن گفته‌اند. در ادامه می‌توانید بخش‌های کلیدی مصاحبه ایشان را مطالعه کنید.

در مورد تغییر حالت‌های هر Keyblade

  • هر Keyblade دست کم دارای دو حالت متفاوت و اختصاصی خواهد بود.
  • به عنوان مثال در تریلر Toy Story، یکی از Keyblade‌ها دو حالت چکش و دریل را داشته و Keyblade دیگر به کمان و بازوکا تبدیل می‌شد.
  • رسیدن به حالت دوم هر Keyblade وابسته به اجرای مناسب ضربات در حالت اول خواهد بود.
  • ممکن است این بخش در آینده تغییر کرده و تنوعی بیشتری پیدا کند.

در مورد طولانی شدن پروسه ساخت بازی

  • آقای نومورا از این حقیقت که هواداران تصور می‌کنند ایشان دلیل اصلی طولانی شدن ساخت بازی هستند، آگاه بوده و این مورد برایشان آزار دهنده است.
  • تصمیم تغییر موتوربازیسازی این عنوان به Unreal Engine 4 توسط مدیران شرکت اسکوئر انیکس گرفته شده و این مورد از دست آقای نومورا خارج بوده است. ایشان اضافه کردند که جابجایی به یک موتور جدید باعث طولانی شدن زمان ساخت بازی شده، زیرا باید از ابتدا همه چیز را می‌ساختند.
  • زمان‌بندی‌های دقیقی برای توسعه Kingdom Hearts III صورت گرفته بود، اما به دلیل کمبود نیروی داخلی شرکت اسکوئر انیکس و توسعه پروژه‌های دیگر در این شرکت، Kingdom Hearts III نیروی کافی برای دنبال کردن زمان‌بندی خود را نداشت. تصمیم‌گیری در مورد آنکه نیروی داخلی بر روی چه پروژه‌ای کار کند توسط مدیران شرکت اسکوئر انیکس گرفته شده، و مجددا این مورد از دست آقای نومورا خارج بوده است.
  • آقای نومورا چندین بار تکرار می‌کنند که طولانی شدن ساخت بازی براساس تصمیمات شرکت بوده، نه روند بد توسعه یا عدم فعالیت تیم سازنده. «این موارد از دست من خارج است.بله، زمان زیادی (از معرفی بازی) گذشته. اما این (تصمیم‌گیری‌ها) بر عهده نیست.»

در مورد محتویات قابل دانلود

  • هنوز تصمیم نهایی در مورد عرضه یا عدم عرضه محتویات قابل دانلود برای این عنوان گرفته نشده است.
  • با این وجود تیم سازنده بازی را به نحوی ساخته که بتوان برای آن محتویات قابل دانلود منتشر کرد.
  • آقای نومورا می‌گوید که آن‌ها نمی‌توانند یکدفعه‌ای و پس از عرضه بازی به فکر ایجاد مقدمات برای انتشار محتویات قابل دانلود باشند، از این رو باید بازی را از الان به صورت طراحی کنند که پذیرش محتویات قابل دانلود را داشته باشد. ایشان تاکید می‌کنند که این موضوع عرضه محتویات قابل دانلود را تایید یا تکذیب نمی‌کند و یک مقوله کاملا جدا است.

سایر جزییات

  • احضارها در بازی حضور داشته و زیبا‌تر از قبل شده‌اند.
  • محیط‌ها در این عنوان به لطف سیستم Athletic Flow، تعامل بیشتری با شخصیت‌ها خواهند بود.
  • به عنوان مثال سورا می‌تواند به هنگام مبارزه بر روی یک صخره بدود، یا آنکه با پرش بر روی سنگ‌های در حال سقوط به مکان‌های جدید دسترسی پیدا کند.
  • تا قبل از انتشار بازی تمامی دنیا‌های حاضر در آن معرفی خواهند شد. آقای نومورا می‌گوید که به لطف محتویات قابل دانلود، لازم نیست دنیایی را مخفی کنند و می‌توانند پس از انتشار بازی، دنیاهای بیشتری برای آن عرضه نمایند.
  • Kingdom Hearts III اولین عنوان از این سری بوده که از ابتدا برای کنسول‌های HD ساخته شده، و این موضوع برای آقای نومورا هیجان انگیز است.
  • تیم سازنده به همین دلیل تصمیم گرفته تا تعداد دنیاهای بازی کمتر بوده، اما در ازای آن هر دنیا بزرگتر شود و از محتویات گیم‌پلی زیادی برخوردار باشد.
  • آقای نومورا در انتها می‌گوید که اگر به خوبی بتوانند ایده‌هایشان را اجرا کنند، تمامی هواداران از عنوان Kingdom Hearts III راضی بوده و کاملا از آن لذت خواهند برد.

Kingdom Hearts III قرار است در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۸، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

منبع متن: gamefa