اگر امروز اخبار گیمفا را دنبال کرده باشید، متوجه خواهید شد که امروز یکی از بهترین روز‌ها برای طرفداران Kingdom Hearts III بود زیرا که آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، کارگردان این بازی به لطف مصاحبه‌هایی که با چند سایت بزرگ خبری در زمینه اخبار بازی‌های رایانه‌ای داشته، اطلاعات زیادی از این بازی منتشر کرده […]

تتسویا نومورا در مورد احتمال عرضه Kingdom Hearts III بر روی نینتندو سوییچ صحبت می‌کند

اگر امروز اخبار گیمفا را دنبال کرده باشید، متوجه خواهید شد که امروز یکی از بهترین روز‌ها برای طرفداران Kingdom Hearts III بود زیرا که آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، کارگردان این بازی به لطف مصاحبه‌هایی که با چند سایت بزرگ خبری در زمینه اخبار بازی‌های رایانه‌ای داشته، اطلاعات زیادی از این بازی منتشر کرده است که اکنون نیز ما صحبت‌های ایشان در مورد احتمال عرضه شدن Kingdom Hearts III بر روی نینتندو سوییچ را برای شما آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید جزئیات آن را مطالعه کنید.

اسکوئر انیکس (Square Enix) در چند وقت اخیر با عرضه برخی از بازی‌های خود بر روی نینتندو سوییچ، پشتیبانی خوب خود از این کنسول را به همه نشان داده است. با این حال عرضه شدن Kingdom Hearts III برای نینتندو سوییچ، می‌تواند گل سرسبد بازی‌هایی باشد که تا به حال اسکوئر انیکس برای نینتندو سوییچ عرضه کرده است.

در مصاحبه‌ای با سایت خبری IGN که در طی رویداد D23 Expo انجام شد، از آقای تتسویا نومورا، کارگردان این بازی، سوال شد که در مورد احتمال عرضه شدن این عنوان بر روی کنسول جدید نینتندو یعنی سوییچ صحبت کنند و نظر خود را در این باره مطرح کنند. اگرچه پاسخ ایشان در ادامه کمی مبهم بود، اما ایشان به طور کاملاً واضح عدم انتشار این بازی بر روی نینتندو سوییچ را تأیید نکردند. ایشان در این باره گفتند:

قطعاً نینتندو سوییچ کنسول بسیار جالبی است؛ اما این که ما صراحتاً بگوییم “بله ما بر روی نسخه نینتندو سوییچ کار خواهیم کرد”، این سوال را برای طرفداران به وجود خواهد آورد که نسخه پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان چه خواهد شد؟ ما می‌خواهیم که اول بازی را برای این دو کنسول منتشر کنیم و بر روی پلتفرم‌های دیگر تمرکز نداشته باشیم. بنابراین فعلاً ما می‌خواهیم بر روی پلتفرم‌هایی تمرکز کنیم که قبلاً گفته بودیم Kingdom Hearts III برای آن‌ها منتشر خواهد شد. بعد از آن شاید امکان این وجود داشته باشد که بر روی احتمالات دیگر نیز فکر کنیم.

این اولین باری نیست که یکی از عناوین Kingdom Hearts بر روی کنسول‌های نینتندو (احتمالاً) منتشر می‌شود. از این جمله می‌توان به Kingdom Hearts: Chain of Memories اشاره کرد که در سال ۲۰۰۴ برای کنسول نینتندو یعنی Gameboy Advance منتشر شده بود؛ و یا می‌توان به موردی دیگر اشاره کرد که در همین سال‌های اخیر برای کنسول نینتندو عرضه شده بود. این بازی Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance نام داشت که در سال ۲۰۱۲ برای کنسول ۳DS منتشر شده بود.

از دیگر اخبار مربوط به Kingdom Hearts III که امروز منتشر شد، می‌توان به صحبت‌های آقای تتسویا نومورا اشاره کرد که از سختی کار همزمان برروی دو عنوان Final Fantasy VII Remake و Kingdom Heart III گفته بودند. همچنین ایشان جزئیات زیادی را هم در بخش دیگری در اختیار طرفداران گذاشتند که از این آدرس می‌توانید این از این جزئیات اطلاع پیدا کنید. همچنین ایشان امروز جزئیات بیشتری از محتویات قابل دانلود و دلایل طولانی شدن پروسه ساخت Kingdom Hearts III نیز منتشر کردند که از این آدرس می‌توانید این جزئیات را هم مطالعه کنید.

Kingdom Hearts III در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa