به تازگی اطلاعاتی جدید از کنسول جدید شرکت آتاری منتشر شده است. جزئیات و تصاویر آن را در ادامه میتوانید مشاهده کنید. همان طور که اطلاع دارید، آتاری بعد از مدتها در طول رویداد E3 2017، بالاخره کنسول جدید خود را با نام آتاری باکس (Ataribox) معرفی کرد و تیزری ۲۰ ثانیه ای از آن […]

اطلاعاتی از کنسول جدید آتاری منتشر شد + تصاویر

به تازگی اطلاعاتی جدید از کنسول جدید شرکت آتاری منتشر شده است. جزئیات و تصاویر آن را در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

همان طور که اطلاع دارید، آتاری بعد از مدتها در طول رویداد E3 2017، بالاخره کنسول جدید خود را با نام آتاری باکس (Ataribox) معرفی کرد و تیزری ۲۰ ثانیه ای از آن منتشر نمود. اما تا امروز در مورد این کنسول جدید خبری منتشر نشده بود که چندی پیش، آتاری با فرستادن ایمیلی به طرفداران خود، از جزئیات جدید این کنسول پرده برداشت.

اگر در ادامه تصاویر این کنسول را مشاهده کنید، میتوانید به شباهت زیاد آتاری باکس و آتاری ۲۶۰۰ یعنی یکی از بهترین کنسولهای صنعت بازیهای ویدئویی پی ببرید که بدون شک سازندگان الگوی بسیار خوبی را برای ساخت کنسول جدید انتخاب کرده اند.

طبق گفته جدید سازندگان، آنها قصد ساخت کنسولی را دارند که به ارزشها و تاریخچه این شرکت پایبند باشد و نظر طرفداران قدیمی و جدید خود را نیز حفظ نماید.

آتاری باکس از چهار پورت USB، چراغ های LED، پورت مورد نیاز HDMI و حافظه جانبی یعنی SD پشتیبانی میکند و قرار است در دو نوع قرمز و چوبی-مشکلی عرضه شود.

طبق صحبتهای سازندگان، آن ها قصد انتشار عناوین قدیمی و خاطره انگیز را برای کنسول جدید دارند و هم اکنون مشغول به ساخت یک محتوای اضافی معرفی نشده هستند. البته گمانه زنیهایی در مورد شباهت این محتوا جدید با کنسول NES و SNES زده شده است که میتواند برای طرفداران بسیار هیجان انگیز باشد.

و در آخر آتاری در انتهای جزئیات ایمیل خود افزود:

ما مطمئن هستیم شما بیشتر از همیشه مشتاق انتشار اطلاعات جدید از این کنسول هستید. اما ما قصد داریم اطلاعات بیشتر و مهم تر از قبیل قیمت کنسول، توان و مشخصات قطعات کنسول، بازیها و زمان عرضه آتاری باکس را به صورت قدم به قدم و در زمانی معین و مناسب، با کاربران به اشتراک بگذاریم.

در ادامه تصاویر جدید کنسول شرکت آتاری یعنی آتاری باکس را می‌توانید مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa