جزئیات جدید کنسول گیمینگ Ataribox :Atari تجربه‌ای مدرن و امروزی را ارائه خواهد داد

در رویداد E3 2017 بود که کمپانی Atari در اقدامی هیجان‌ا‌نگیز با نمایش یک تیزر از ساخت یک کنسول گیمیگ جدید پرده برداشت. در حالی که همگان منتظر اطلاعات ارائه اطلاعات جدید از این کنسول بودند سرانجام ساعاتی قبل این اتفاق رخ داد. این کنسول بر اساس جزئیات انتشار یافته از سوی Ataribox ،Atari نام دارد و در ادامه می‌توانید با جزئیات و اولین تصاویر از سخت‌افزار آن همراه باشید.

Atari تایید کرده است که کنسول Ataribox از سخت‌افزار داخلی مدرن بهره‌مند است و تجربه‌ای مدرن و امروزی را ارائه خواهد داد.

Atari با ارسال یک ایمیل به افرادی که پس از انتشار تیزر Ataribox در وبسایت رسمی این کنسول ثبت نام کردند، اعلام کرده است که هدف‌شان خلق محصول جدیدی بوده که در ابتدا به میراثشان وفادار بوده و در عین حال برای طرفداران جدید و قدیمی Atari جذاب باشد.

در نگاه اول Ataribox به وضوح از المانی‌های طراحی کلاسیک Atari تاثیر گرفته است. این کنسول همان خطوط قرمز، حالت پله‌ای و پنل چوبی منحصر به فرد و آشنای کنسول‌های کلاسیک Atari را به ارث برده است. در قسمت جلویی آن لوگو کمپانی حک شده و نورهایی بیرون زده از درون تجهیزات داخلی کنسول نیز دیده می‌شود. Ataribox دارای درگاه USB، یک شکاف SD و HDMI است بنابراین قابلیت اتصال به تلویزیون‌های امروزی ما را دارد. Ataribox دو نسخه متفاوت خواهد داشت؛ یکی نسخه سنتی که تاثیر گرفته از ساختار چوبی است و دیگری نسخه‌ای با ساختار طراخی قرمز/سیاه. هر دو این نسخه‌ها جذاب به نظر می‌رسند.

جزئیات جدید کنسول گیمینگ Ataribox :Atari تجربه‌ای مدرن و امروزی را ارائه خواهد داد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VideoGamer، در این ایمیل همچنین اعلام شده که استفاده از پورت‌های مدرن به معنای به کار گیری سخت‌افزار داخلی مدرن نیز می‌باشد، به گفته Atari "این کنسول در حالی که ارائه‌دهنده محتوای گیمینگ کلاسیک است، همچنین محتوای گیمینگ امروزی را نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد". بنابراین با وجود اینکه Atari هنوز جزئیات دقیقی در مورد "محتوای گیمینگ امروزی" ارائه نکرده اما می‌توان مطمئن بود که تمرکز این کنسول تنها بر روی فاکتور نوستالژی و نوآوری نخواهد بود.

به هر حال با توجه به اینکه هنوز جزئیات دقیقی از این کنسول منتشر نشده بهتر است که انتظارات خود در مورد آنرا پایین بیاوریم. Atari قرار است به زودی جزئیات بیشتری از Ataribox منتشر کند.

در پایان ایمیل آمده: "ما می‌خواهیم در این مورد به درستی عمل کنیم، بنابراین در مسیر زندگی بخشیدن به Ataribox قدم به قدم اطلاعات را منتشر خواهیم کرد و در این راه با دقت به بازخوردهای جامعه طرفداران Atari گوش خواهیم داد."

تیزر معرفی Ataribox را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت HD / دانلود با کیفیت SD

آیا Ataribox مکانی برای تجربه عناوین اختصاصی Atari خواهد بود؟ یا محصولی با رویکرد کاملا متفاوت؟ نظر شما چیست؟

منبع متن: pardisgame