عنوان Might & Magic Showdown از Steam حذف شد، سرورهای بازی به‌زودی بسته خواهند شد

در ماه ژانویه بود که کمپانی Ubisoft عنوان Might & Magic Showdown را عرضه کرد. حال با گذشت تنها 6 ماه این کمپانی فرانسوی تصمیم به کنسل کردن این بازی گرفته و امروز آنرا از شبکه Steam حذف کرد. قطعا این یک شکست بزرگ به حساب می‌آید هر چند که با توجه به اینکه این قسمت جدید از سری Might & Magic (و حتی عناوین دیگر این سری) عنوانی بسیار خاص با جامعه طرفداری محدود به حساب می‌آید این اتفاق خیلی هم دور از انتظار نبود.

Might & Magic Showdown یک تجربه بازیکن علیه بازیکن (PvP) تاکتیکی بود که در آن شما گروهی از قهرمانان و موجودات مینیاتوری شخصی‌سازی شده را برای مقابله با حریف رودروی خود با ترکیب برنامه‌های استراتژیک و اکشن در صحنه رهبری می‌کردید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming،‌ بازیکنان قادر بودند تیم خود را ساخته و موجودات مینیاتوری را از طریق ترکیب شخصی‌سازی‌های بصری و اقدامات قابل‌برنامه‌ریزی که می‌توانست معرف سبک بازی آنها باشد، به بازی وارد کنند.

Ubisoft سرورهای Might & Magic Showdown را در تاریخ 31 جولای (برابر با دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶) برای همیشه خواهد بست. کسانی که این عنوان را خریداری کرده‌اند تا تاریخ اشاره شده (31 جولای) می‌توانند هزینه خرید بازی را به طور کامل دریافت نمایند.

منبع متن: pardisgame