تماشا کنید: دومین تریلر رسمی فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد

دومین تریلر رسمی فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد. این فیلم در سبک علمی-تخیلی و دنباله‌ی فیلمی به همین نام با کارگردانی ریدلی اسکات است و طبق اعلام قبلی قرار است در 14 مهرماه امسال روی پرده سینما برود. در این تریلر به اتفاقاتی اشاره می‌شود که در تریلر قبلی هیچ اشاره‌ای به آنها نشده بود:

 

دانلود SD - دانلود HD

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در این فیلم نقش یک افسر پلیس لوس‌آنجلس در آینده بنام K را بر‌عهده دارد. وی متوجه رازی می‌شود که سال‌ها پنهان شده است و هدف آن نابودی جامعه است. "کی" در بین جستجوهایش به افسر پلیس سابقی برمی‌خورد که ریک دکارد نام دارد. هنرپیشگی این نقش را هریسون فورد بر‌عهده دارد که در قسمت قبلی این فیلم نیز، همین نقش را بر‌عهده داشت.

در ادامه توجه شما را به صحبت‌های کارگردان این اثر دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) جلب می‌کنیم. وی که کارگردانی آثاری همچون Arrival و Sicario در گذشته بر‌عهده داشته است در صحبت‌های اخیرش به سختی‌های ساخت یک دنباله اشاره کرد.

او گفت: "من و رایان اتفاق نظر داریم که احتمال موفقیت کم است" وی در ادامه نیز گفت: "من کارگردانی این فیلم را بر‌عهده گرفتم چون فیلمنامه بسیار خوب و قوی بود اما اصلا مهم نیست که چقدر سعی کنم یا آن را تا چه میزان خوب انجام دهم، در نهایت این فیلم را با قسمت قبلی آن، که یک اثر هنری است، مقایسه می‌کنند. به همین دلیل از ابتدا این مورد را پذیرفته‌ام و دیگر نگرانی از این بابت ندارم."

کارگردان این اثر به این مورد نیز اشاره کرد اسکات در این فیلم نقش چندانی نخواهد داشت و فقط تهیه‌کنندگی این اثر را بر‌عهده خواهد داشت. اسکات به ویلنوو گفته است که : "این فیلم تو هست. هر موقع به من نیاز داشتی در کنارت خواهم بود و در‌غیر این‌ صورت در کارت دخالت نخواهم کرد." ویلنوو در این مورد گفت: " شاید حضور فیزیکی او –اسکات- را حس نکنم ولی این احساس را دارم که در تمام مدت در کنارم حضور دارد چون در تمام مدت با جهانی سروکار دارم که او خلق کرده است. پس ممکن است بصورت فیزیکی در کنارم نباشد ولی در کل حضور او حس می‌شود."

لازم به ذکر است که قسمت قبلی این فیلم با همین نام و در سال 1982 اکران شده است.

منبع متن: pardisgame