یکی از کاربران توییتر که با نام کاربری @AccNgT شناخته می‌شود، این خبر را اعلام کرده است. این کاربر چند روز قبل از مراسم گیم اواردز و معرفی رسمی بازی Star Wars Eclipse، زودتر  از همه تصویری را از این اثر منتشر کرد که همین می‌تواند نشان دهد که او حداقل چیزهای زیادی درباره‌ی استودیو کوانتیک دریم می‌داند و منابع او در این زمینه قوی است.  او اکنون وعده داده که این استودیوی فرانسوی بازی بزرگی دیگری را هم در دست توسعه دارد. به گفته‌ی او این پروژه‌ی معرفی‌نشده توسط تیم اصلی در شهر پاریس توسعه داده می‌شود.

دموی تکنیکی جذاب The Dark Sorcerer را که در مراسم E3‌ سال ۲۰۱۳ نمایش داده شد، به خاطر دارید؟ بر اساس صحبت‌های این کاربر، پروژه‌ی بزرگ دیگر استودیو کوانتیک دریم قرار است بر اساس این دموی تکنیکی ساخته شود و بر پایه‌ی طنز و شوخ‌طبعی ساخته خواهد شد. گفته شده است که این پروژه قرار است پیشرفته‌تر از بازی جنگ ستارگان باشد. همچنین ادعا شده است که این بازی معرفی‌نشده به‌عنوان یک اثر بین نسلی در نظر گرفته شده است اما این منبع آگاه اشاره می‌کند که ممکن است با توجه به استراتژی‌های جدید استودیو، این قضیه تغییر پیدا کند.

The Dark Sorcerer

اگر فراموش کرده‌اید، در تریلر کامل ۱۲ دقیقه‌ای دموی تکنیکی The Dark Sorcerer، شما در ابتدا یک جادوگر مسن را می‌بینید که مشغول اجرای جادوی سیاه است اما دقیقاً در لحظه‌ای که همه‌چیز به نظر بسیار جدی و تاریک به نظر می‌رسد، متوجه می‌شوید که در واقع همه‌ی این‌ها نمایشی برای اجرای صحنه‌ای در یک فیلم بوده است و اینجاست که فضای تریلر کمدی می‌شود. از آنجایی که در گذشته هم استودیو کوانتیک دریم ایده‌ی یکی از دموهای تکنیکی خود یعنی دموی «کارا» را گسترش داد و آن را به بازی دیترویت تبدیل کرد، چندان عجیب نیست که آن‌ها تصمیم بگیرند از ایده‌ی بامزه و جذاب The Dark Sorcerer هم یک بازی بزرگ خلق کنند.

از طرف دیگر، می‌دانیم که کوانتیک دریم در حال حاضر مشغول ساخت بازی Star Wars Eclipse است و اگر بخواهیم گزارش‌ها و شایعه‌ها پیرامون آن را باور کنیم، احتمالاً چیزی حدود ۳ یا حتی ۴ سال تا عرضه‌ی آن زمان باقی‌مانده است. تام هندرسون، یکی از منابع آگاهی که از وجود بازی جدید جنگ ستارگان توسط کوانتیک دریم خبر داده بود، در تاریخ ۱۰ دسامبر سال ۲۰۲۱ جزئیاتی را از این پروژه اعلام کرد. طبق صحبت او، داستان بازی توسط شعبه‌ی پاریس استودیو کوانتیک دریم ساخته شده و دیوید کیج هم بسیار در توسعه‌‌ی آن و نوشتن داستان نقش داشته است.

  • بازی Star Wars: Eclipse معرفی شد؛ اثر جدید سازندگان هوی رین و دیترویت

او ادعا کرد: «باور بر این است که Eclipse حداقل ۳ تا ۴ سال تا زمان عرضه فاصله دارد و استودیو کوانتیک دریم در حال حاضر برای استخدام کارمندان جدید به مشکل خورده و در تقلا است (تعجب می‌کنم که چرا!).»

آن عبارت کنایه‌ای «تعجب می‌کنم که چرا» به نظر می‌رسد اشاره‌ای به اتهامات تعرض جنسی که در سال ۲۰۱۹ به این شرکت وارد شد، اشاره دارد. هندرسون در توییت دیگری نوشت که بزرگ‌ترین مشکل آن‌ها به موتور بازی‌سازی داخلی آن‌ها باز می‌گردد که برای آثار جهان‌-آزاد طراحی نشده است. در حال حاضر بیش از ۶۰ موقعیت شغلی جدید برای شعبه‌ی پاریس کوانتیک دریم و ۹ موقعیت شغلی برای شعبه‌ی مونترال وجود دارد.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته کوانتیک دریم یک بازی کمدی بر اساس دموی The Dark Sorcerer می‌سازد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala