به تازگی اطلاعاتی از مزایای پیش خرید بازی Total War: Warhammer 2 منتشر شده است. جزئیات بیشتر در ادامه مطلب قابل مشاهده است. تقریبا می‌توان گفت، هفته گذشته بود که اولین ویدئو گیم پلی بازی Total War: Warhammer 2 به صورت رسمی توسط سازندگان این بازی منتشر شد که اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار […]

اطلاعاتی از مزایای پیش خرید عنوان Total War: Warhammer 2 منتشر شد

به تازگی اطلاعاتی از مزایای پیش خرید بازی Total War: Warhammer 2 منتشر شده است. جزئیات بیشتر در ادامه مطلب قابل مشاهده است.

تقریبا می‌توان گفت، هفته گذشته بود که اولین ویدئو گیم پلی بازی Total War: Warhammer 2 به صورت رسمی توسط سازندگان این بازی منتشر شد که اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار طرفداران گذاشت. اطلاعات بیشتر در مورد این تریلر را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

حال بعد از گذشت مدتی، استودیو سازنده عنوان Total War: Warhammer 2، یعنی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly)، جزئیات و مزایای پیش خرید این بازی را منتشر کرده و صحبت‌هایی هم در مورد مزایای پیش خرید نسخه اول یعنی Total War: Warhammer داشته است.

همان طور که اطلاع دارید، افرادی که بازی Total War: Warhammer را پیش خرید می‌کردند، می‌توانستند به نژاد ویژه Chaos Warriors دسترسی پیدا کنند که البته این نژاد، با این که جزو پنج نژاد اصلی بازی قرار می‌گرفت، دیگر در اختیار کاربران معمولی نبود و این باعث دریافت بازخورد‌های منفی از سوی بازیکنان شد. آن هم فقط به خاطر کسب در آمد بیشتر از این نژاد بازی که البته این بار دیگر شاهد این نوع دندان‌تیزی در Total War: Warhammer 2 نیستیم.

حال در مورد بازی Total War: Warhammer 2، کسانی که این بازی را برای خود پیش خرید کنند، می‌توانند به یک نژاد ویژه دیگر دسترسی پیدا کنند، اما نه در بازی اصلی، بلکه تا قبل از انتشار نسخه دوم، از تجربه این نژاد متفاوت در Total War: Warhammer 1 لذت ببرند.

کارگردان این بازی یعنی رابرت بارتولومو ( Rob Bartholomew )، در ادامه افزود:

ما تمامی بازخورد‌های منفی طرفداران را برای نسخه اول دریافت کردیم و کاملا از تمام آن ها درس گرفتیم. حال تیم سازنده ما، قصد ارائه تعادل بیشتری در رابطه با مزایای پیش خرید نسخه دوم بازی را دارد و این بار محتوای ارزشمند تری را برای کاربران آماده کرده است.

این نژاد جدید که در هفته جاری برای Total War: Warhammer معرفی خواهد شد، شباهت بسیاری به نژاد Bretonnia خواهد داشت و ما آن را طوری طراحی کرده ایم، که از ارزش تکرار بالایی برخوردار باشد و ابزار و مکانیک‌های مناسبی را در اختیار بازیکنان قرار دهد، این باعت خواهد شد تا بازیکنان هیچ وقت از بازی با این نوع از نژاد ها، احساس خستگی نکنند و از تجربه آن لذت ببرند.

بازی Total War: Warhammer II در تاریخ ۲۸ سپتامبر مصادف با ۶ مهر ماه، به طور انحصاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa