فروشگاه فورتنایت امروز با دو قهرمان دیگر مارول هر دو با نام مشترک هاوک‌آی به‌روزرسانی شد. بازیکنان اکنون می‌توانند اسکین‌های کیت بیشاپ و کلینت بارتون را به همراه یک کوله‌پشتی به تنهایی با ۱۵۰۰ ویباکس خریداری کنند. همچنین باندل هاوک‌آی نیز قابل خرید است که علاوه بر شخصیت‌ها، لوازم تزئینی دیگری نظیر پیک‌اکس، گلایدر و صفحه‌ی بارگذاری را با ۲۴۰۰ ویباکس در اختیار شما قرار خواهد داد. گفتنی است که گلایدر و پیک‌اکس به ترتیب با ۸۰۰ و ۵۰۰ ویباکس قابل خرید هستند. هر دو شخصیت با لباس‌های بنفش و مشکی تزئین شده‌اند و با استایل گرافیکی خاص فورتنایت جذابیت‌های خود را دارند.

هاوک‌آی

علاوه بر محتوای مربوط به شخصیت‌های مارول، اپیک بار دیگر اسکین استریمرها را برای خرید در دسترس قرار داده است. فروشگاه در حال حاضر مملو از شکلک‌ها و طیف گسترده‌ای از پوسته‌های شخصیت‌های مختلف است. مانند تمام قهرمانان مارول که به بازی پیوسته‌اند، کلینت بارتون و کیت بیشاپ احتمالا برای مدت زیادی در دسترس نخواهند بود پس اگر به آن‌ها علاقه دارید بهتر است هرچه زودتر آن‌ها را خریداری کنید.

از زمان شروع چپتر سوم فورتنایت و مدت کوتاهی قبل از آن شخصیت‌های جذابی نظیر اسپایدرمن، ناروتو، کاکاشی و… به بازی اضافه شده‌اند. از طرفی اگر به سریال جدید آرکین اثر نتفلیکس که بر اساس بازی لیگ آو لجندز از کمپانی رایوت گیمز است، علاقه‌مند شده‌اید احتمالا فورتنایت شما را ناامید نخواهد کرد. تماشای جینکس و وی، دو خواهری که به دلیل سوء تفاهمی ساده از هم جدا شده‌اند، به یکی از نکات برجسته‌ی اواخر سال ۲۰۲۱ در رسانه‌ها تبدیل شد. پس از ورود جینکس در سال گذشته، دیدن وی در فورتنایت به عنوان یک اسکین قابل بازی بسیار خوشحال کننده است. گفتنی است که باندل‌های هر دو شخصیت جینکس و وی نیز هر دو با ۱۸۰۰ ویباکس در دسترس هستند. در صورتی که بخواهید به صورت تکی آن‌ها را دریافت کنید این مقدار به ۱۵۰۰ ویباکس کاهش پیدا می‌کند.

باندل هاوک‌‌آی

فورتنایت مدتی است که در نوزدهمین فصل خود یا به نوعی فصل اول چپتر سوم به سر می‌برد. این فصل تاکنون یک نقطه‌ی عطف برای بازی بوده است و با شخصیت‌ها و المان‌های جدیدی که معرفی کرده، بسیاری را دوباره شیفته‌ی خود کرده است. گفتنی است که فورتنایت از چپتر سوم با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه‌ خواهد یافت. این فصل در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۲ (۲۸ اسفند ۱۴۰۰) به پایان می‌رسد.

منبع: GameInformer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته هاوک‌آی و کیت بیشاپ به فورتنایت آمدند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala