تریلر جدید فوربیدن وست با معرفی صدای شخصیت ایلوی (Aloy) به نام اشلی بورچ (Ashley Burch) آغاز می‌شود. او توضیح می‌دهد که ایلوی باید وارد یک نقش جدید به عنوان قهرمان دنیای بازی بشود. همینطور اینکه اطلاعات بیشتری در مورد رابطه بین ایلوی و سایلن (Sylen) منتشر شد. صداگذار سایلن نیز لنس ردیک (Lance Reddick) است. این شخصیت بعد از تیزر انتهایی بازی زیرو داون (Zero Dawn) دیده می‌شود. ردیک در مورد کاراکتر خاص سایلن صحبت می‌کند. همینطور اینکه چگونه این کاراکتر خاص رابطه خود را با ایلوی حفظ می‌کند.

در ادامه ویدئو ما کوتالو (Kotallo) را ملاقات می‌کنیم. صداگذار او نوشیر دالال (Noshir Dalal) است. این کاراکتر برای اولین بار است که در بازی حضور دارد. در اصل کوتلو برای اولین بار ایلوی را زمانی ملاقات می‌کند که زندگی که زندگیش در خطر است. رئیس کوتالو او را مسئول کرده تا یک با فوربیدن وست متحد شود.

در کنار کوتالو تیلدا نیز به بازی اضافه شده است. صداگذار او نیز کری ان ماس (Carrie Anne Moss) است. او در مصاحبه خود می‌گوید:

من نقش یک کاراکتر بسیار مهیج به نام تیلدا را بازی می‌کنم. به عنوان یک هنرمند در انجام این کار آزادی عمل بسیاری وجود دارد. شما می‌توانید در لحظه بوده و از آن لذت ببرید. البته کارگردان به ما تعدادی دستور داد ولی به طور کلی ما بسیار خلاقانه عمل کردیم. ساخت این بازی بسیار جالب بود. با اینحال من نمی‌توانم اطلاعات زیادی در مورد این شخصیت به شما بدهم.

کاراکتر بعدی، وارل (Varl) است. صداگذار او جان مکمیلان (John Macmillan) است. او گفت که نویسندگان کرکتر وارل را کامل‌تر کرده‌اند. او بسیار بالغتر شده و در مواقع نیاز ایلوی را به چالش خواهد کشید. شخصیت ارند (Erend) با صدای جان هاپکینز (John Hopkins) بازگشته است. او در مورد غیب شدن ناگهانی ایلوی در انتهای زیرو داون صحبت می‌کند. این مورد باعث می‌شود تا رابطه میان ارند و ایلوی چندان خوب نباشد.

همینطور اینکه چند تصویر هنری جدید نیز از بازی منتشر شد.

صداگذاران فوربیدن وست صداگذاران فوربیدن وست

منبع: Gameinformer.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته با بازیگران هورایزن فوربیدن وست در تریلر جدید آن آشنا شوید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala