گفته شده این مشکل امنیتی بیشتر در نسخه‌ی سوم سری دیده شده و احتمالا بعضی از کاربران را دچار مشکلاتی کرده است. این در حالی است که بازی جدید و موردانتظار این استودیو یعنی الدن رینگ قرار است در کمتر از یک ماه دیگر یعنی ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ (۶ اسفند ۱۴۰۰) عرضه شود و نگرانی‌هایی بین بازیکنان ایجاد شده که شاید این بازی نیز از مشکلات امنیتی برخوردار باشد. در حالی که فرام‌سافتور و باندای نامکو به طور رسمی جزئیاتی از اتفاقات رخ داده را ارائه نکرده‌اند، شایعات حاکی از آن است که هکرها با استفاده از این مشکل امنیتی می‌توانند کدهایی را روی رایانه‌ی شخصی شما اجرا کنند. با این حال همانطور که ذکر شد، سرورهای هر ۳ بازی غیرفعال شده‌اند تا بررسی‌های لازم انجام شوند.

دارک سولز 1

در ادامه بیانیه‌ی حساب رسمی سری دارک سولز در توییتر آمده است:

سرورهای PvP برای Dark Souls 3، Dark Souls 2 و Dark Souls: Remastered به طور موقت غیرفعال شده‌اند تا به تیم اجازه دهند گزارش‌های اخیر مربوط به یک مشکل در سرویس‌های آنلاین را بررسی کند. سرورهای ادیشن Prepare To Die نیز به زودی به آن‌ها می پیوندد. ما بابت این مشکل عذرخواهی می‌کنیم.

جالب است بدانید که این مشکل امنیتی برای اولین بار زمانی که یک استریمر در طول استریم خود هک شد، سروصدا به پا کرد. اگرچه هکر از ارائه‌ی شواهد خودداری کرد، اما در ادامه گفت که در صحبت‌هایی که با استودیوی فرام‌سافتور داشته به نتیجه‌ای نرسیده است. ظاهرا هک کردن یک استریمر بهترین راه برای جلب توجه‌ی استودیو و کمپانی سازنده بوده است.

الدن رینگ

از زمان از دسترس خارج شدن سرورها، فعلا گزارشی از بازگشت احتمالی آن‌ها وجود ندارد. با این حال امیدواریم این مشکل به زودی حل شود و تاثیری بر بازی الدن رینگ نگذارد. جدیدترین بازی استودیوی فرام‌سافتور به گفته‌ی کارگردان آن، هیدتاکا میازاکی، بهترین بازی استودیو تاکنون است. این بازی همچنین در بخش موردانتظارترین بازی‌های استیم در رتبه‌ی اول قرار دارد و پس از مدت‌ها و تنها چند هفته مانده به انتشار به صدرنشینی Dying Light 2، اثری که از دسامبر ۲۰۲۰ با شکست سایبرپانک در صدر جدول بود، پایان داده است.

الدن رینگ در تاریخ ۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۲  (۶ اسفند ۱۴۰۰) روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: PCGamesN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سرورهای PvP سری دارک سولز به دلیل مسائل امنیتی موقتا از دسترس خارج شدند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala