هرچه ما بیشتر به تاریخ عرضه نزدیک می‌شویم، سازندگان اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهند. در یک مصاحبه اخیر با کارگردان بخش داستانی شرکت گوریلا گیمز (Guerrilla Games) به نام بنجامین مککاو (Benjamin Maccaw)، اعلام کرد که این بازی تنها یک پایان خواهد داشت. البته بازیکنان به حد کمی در داستان نقش خواهند داشت. او توضیح داد:

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید کاری را با یک کاراکتر دیگر انجام دهید، قطعاً روی داستان بازی هم تأثیر خواهید داشت. به طور کلی این بازی تنها یک پایان قوی خواهد داشت. با اینحال تصمیمات کاربر می‌تواند تغییرات کوچکی در آن ایجاد کند. علاوه بر این در برخی مواقع کاربر باید تصمیمات دشواری بگیرد که همین موارد در انتهای بازی تأثیر کمی خواهند داشت.

هورایزن فوربیدن وست

در این مصاحبه توضیح داده شد که چرا ایلوی و تیمش به سمت غرب می‌روند. این افراد به سان فرانسیسکو رسیده و در آنجا شروع به گشت و گذار می‌کنند. نویسنده ارشد بازی به نام آنی کیتاین توضیح داد:

فوربیدن وست دقیقاً شش ماه بعد از اتمام داستان زیرو داون جریان دارد. در این ۶ ماه طاعون قرمز (Red Plague) در دنیا پخش شده است. همینطور اینکه وضعیت آب و هوایی هم به شدت تغییر کرده و باعث شده دنیای هورایزن در خطر باشد. ایلوی از همان ابتدا به دنبال از بین بردن مشکلات است. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد به غرب سفر کند.

جدیدترین تریلر داستانی این بازی نشان داد که کری ان ماس (Carrie Anne Moss) نیز در فوربیدن وست حضور خواهد داشت. همینطور اینکه تعدادی دیگر از بازیگران زیرو داون در بازی جدید مجموعه هورایزن حضور دارند. همین موارد باعث شده تا بازی هورایزن فوربیدن وست به شدت مورد انتظار باشد.

منبع: Wccftech.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته هورایزن فوربیدن وست انتخاب‌های داستانی دارد، ولی تنها یک پایان خواهد داشت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala