این بازی به سبک نقش آفرینی بوده و هنوز هم تاریخ عرضه رسمی ندارد. طبق چیزی که از روند ساخت بازی مشخص است، قرار نیست در سال ۲۰۲۲ ما شاهد عرضه آن باشیم. امکان دارد که به زودی EA یک تاریخ عرضه رسمی برای آن اعلام کند ولی قطعاً سال ۲۰۲۲ نخواهد بود.

این خبر را تام هندرسون (Tom Henderson) منتشر کرد. او از افرادی است که اخبار زیادی در مورد بتلفیلد را زودتر از اعلام رسمی لو داده بود. به همین علت می‌توان گفت که منبع تا حدی معتبر است.

عصر اژدهای 4

طبق چیزی که هندرسون گفته در برنامه عرضه الکترونیک آرتز (Electronic Arts) بازی عصر اژدهای ۴ جایی ندارد. به جای قرار است دنباله بازی استاروارز جدای: فالن اردر (Starwars Jedi: Fallen Order) معرفی و شاید عرضه شود. همینطور اینکه امکان عرضه دوباره بتلفیلد ۲۰۴۲ با حالتی متفاوت وجود دارد. امکان دارد که الکترونیک آرتز تصمیم بگیرد بتلفیلد را تبدیل به یک بازی رایگان کند. این اتفاق هم به دلیل عرضه بسیار بد بتلفیلد افتاد.

بایوور چند سال است که روی عصر اژدهای جدید کار می‌کند. در این مدت تریلرهای زیادی از این بازی منتشر شده است. به همین دلیل طرفداران به شدت مشتاق آن هستند. تنها چیزی که ما عصر اژدهای ۴ می‌دانیم این است که نام دنیای آن Tevinter Imperium است. یک قاره بزرگ که بازیکنان باید درون آن به گشت و گذار بپردازند.

در سال ۲۰۱۹ نیز اعلام شد که این بازی تا سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد. الکترونیک آرتز از همان ابتدا در جریان حجم این پروژه بود. به همین علت تاریخ دقیق عرضه‌ای اعلام نکرد تا مدام آن را به تأخیر نیاندازد. با اینحال این بازی محبوب به زودی با یک تاریخ عرضه رسمی روبرو خواهد بود. چیزی که بسیاری از طرفداران منتظر آن هستند.

منبع: Eurogamer.net

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی عصر اژدها ۴ در سال ۲۰۲۲ هم عرضه نخواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala