هفتهها است که همگان در مورد سختی زیاد بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy گلایه میکنند و حتی برخی این بازی را از این لحاظ با Dark Souls مقایسه کردند. حال به گزارش پردیسگیم و به نقل از Gametransfers، تیم سازندهی بازی پاسخ میدهد.
توسعهدهندههای این بازی ادعا کردند که هدفشان کم کردن لحظات سخت بازی و کاهش کلی چالش آن نسبت به نسخهی اولیه بود. به همین دلیل تصمیم بر این شد که کنترل بازی استانداردسازی شود و برای هر سه چپتر آن نوین و جدید باشد، همینطور سیستم پرش و برخورد ها.
تیم سازنده تغییرات نسبت به بازی اصلی را تایید کرد تغییراتی مثل سریعتر شدن فرود آمدن. حتی برخوردها نیز نسبت به نسخهی اصلی تغییر کردند. تیم Vicarious Visions در نهایت توضیح میدهد که چگونه درجهی سختی بازی افزایش نداشته است و دلیل این تفکر وجود چکپوینتها و درجهسختی داینامیک میباشد که هوشمصنوعی را مجبور میکند مهارتهای بازیکن را تغییر دهند.
تیم بازی اشاره کرد که بهتر است در ابتدا Crash Bandicoot: Warped را بازی کنند، عنوانی که کمی مدرنتر میباشد و شما را با پرشها و کنترل بازی آشنا میکند.
منبع متن: pardisgame