گزارش مالی Ubisoft در سه ماه نخست سال مالی 2017: عملکرد موفقیت‌آمیز عنوان Ghost Recon: Wildlands

کمپانی Ubisoft امروز گزارشی از فروش عناوین خود در سه ماه نخست سال مالی 2017 (که 30 جوئن به پایان می‌رسد) را منتشر کرد. با وجود اینکه این کمپانی عنوان قابل توجهی را در این مدت زمان عرضه نکرده اما لطف عناوین موجود خود درآمد قابل توجهی را بدست آورده است.

درآمد حصل شده از بخش فروش بازی‌ها در سه ماه ابتدایی سال مالی 2017 مبلغ 234 میلیون دلار و بسیار بیشتر از رقم پیش‌بینی شده یعنی 196.8 میلیون دلار بوده است.

این موفقیت به لطف عناوین موجود (بازی‌هایی که در سال مالی قبلی منتشر شدند) و فروش دیجیتالی حاصل شده است. درآمد بخش دیجیتالی که محتویات دانلودی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای را شامل می‌شود نیز 188 میلیون دلار بوده است. 80.4 درصد کل درآمد Ubisoft در مدت زمان اشاره شده مربوط به همین بخش بوده و نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته نیز افزایش پیدا کرده است. عناوین موجود نیز 220.45 میلیون دلار فروش داشته‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، عنوان Ghost Recon: Wildlands که در ماه مارس عرضه شد نیز به گفته Ubisoft تا این لحظه مهم‌ترین عنوان سال 2017 آنها بوده است. بر اساس اعلام این کمپانی این آمار با ترکیب فروش فیزیکی و دیجیتالی بازی بر روی همه پلتفرم‌های مقصد در آمریکای‌شمالی، اروپا، استرالیا و ژاپن در نیمه اول 2017 این بدست آمده است.

جزئیات اندکی در این گزارش مالی به اشتراک گذاشته شد اما نتیجه آن در جلوگیری از تصاحب درصد بیشتر سهام‌های Ubisoft توسط کمپانی Vivendi قطعا قابل لمس خواهد بود. Ubisoft امیدوار است که با اعلام تاثیر مثبت استراتژی‌های خود خطر فروش سهام‌های بیشتر به Vivendi را کاهش دهد.

منبع متن: pardisgame