سری Splatoon از جمله انحصاری‌های مهم شرکت نینتندو است که قسمت نخست آن توانست موفقیت‌های بسیاری را به دست بیاورد. حال نسخه دوم آن برای کنسول Switch عرضه شده و شاهد انتشار نمرات آن هستیم. در ادامه می‌توانید نمرات این بازی را ببینید.

۱۰۰ :Nintendo Life

۹۲:Atomix

« Splatoon 2 تمام المان‌های مورد نیاز برای یک دنباله عالی را به همراه دارد. این نسخه بعضی مشکلات نسخه اول را بر طرف کرده و محتویات جدیدی را هم معرفی می‌کند. مُد‌های جدید عالی هستند و به علاوه بخش تک‌نفره شما را برای چندین ساعت مشغول به خود می‌کند که در کنار آن بخش چند نفره هم عالی از آب درآمده است.»

۹۰ :3DJuegos

۹۰ :Nintendo Enthusiast

۹۰ :The Games Machine

۹۰ :Hardcore Gamer

۹۰ :IGN Italia

۹۰ :Attack of the Fanboy

« دادن یک تجربه یکسان همیشه هم بد نیست و Splatoon 2 یک تجربه جذاب دیگر برای دارندگان Switch ارائه می‌دهد تا به لاین‌آپ خود اضافه کنند.»

۸۶ :Wccftech

« Splatoon 2 می‌توانست در جهت متمایز کردن خود از نسخه پیشین خود بهتر عمل کند. اما به صورت کلی این بازی آپگریدی از تمام چیزهایی است که در نسخه اول دیدیم. احتمالا کسانی که نسخه اول آن را بازی کرده‌اند حس مشابهی در هنگام تجربه این بازی دارند اما کسانی که برای بازی اول وارد دنیای Splatoon می‌شوند احتمالا شگفت‌زده خواهند شد.»

۸۵ :GamingTrend

۸۵ :Meristation

۸۵ :Destructoid

۸۵ :CGMagazine

۸۳ :Game Informer

« بخش چند نفره که با ساختار بازی تطابق دارد و همین‌طور یک بخش تک‌نفره خلاقانه، Splatoon 2 را تبدیل به یک حرکت رو به جلو می‌کند.»

۸۰ :GamesRadar+

۸۰ :Polygon

۸۰ :GameSpot

۸۰ :God is a Geek

۷۰ :The Digital Fix

۶۰ :Slant Magazine

« به طور خلاصه، راه‌های زیادی وجود داشت تا نینتندو با حذف کردن بعضی چیزها Splatoon 2 را تبدیل به یک عنوان سریع‌تر، خشن‌تر و متمرکز‌تر کند.»


منبع متن: pardisgame