قطعا با توجه به نمایش ها و اطلاعاتی که از بازی Spider-Man استودیوی اینسومنیاک گیمز دیده و شنیده ایم، می‌توانیم به قطع گفت که این بازی پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی ویدیویی فوق‌العاده اقتباسی از کامیک بوک‌های ابرقهرمانی را دارد؛ دقیقا همان اتفاقی که برای Batman رخ داد و نام این شخصیت مشهور و […]

مکانیک تارافکنی در Spider-Man بهبود داشته‌است|در SDCC نمایش جدیدی از بازی درکار نیست

قطعا با توجه به نمایش ها و اطلاعاتی که از بازی Spider-Man استودیوی اینسومنیاک گیمز دیده و شنیده ایم، می‌توانیم به قطع گفت که این بازی پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی ویدیویی فوق‌العاده اقتباسی از کامیک بوک‌های ابرقهرمانی را دارد؛ دقیقا همان اتفاقی که برای Batman رخ داد و نام این شخصیت مشهور و محبوب را در دنیای بازی های ویدیویی بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت (سری آرکهام). استودیوی اینسومنیاک گیمز پس از نمایش بازی در E3 2017، در فاصله های زمانی اندک، هر بار، اطلاعات جدیدی را از Spider-Man منتشر کرده و بازی‌بازان و طرفداران را هر چه بیشتر با این عنوان به شدت مورد انتظار آشنا می‌کند.

پس از نمایش فوق‌العاده و شگفت انگیز بازی در کنفرانس سونی در E3 2017، شاهد نمایش جدیدی از بازی در D23 Expo بودیم و اینسومنیاک گیمز همچنان بازی‌بازان را با انتشار اطلاعات (بیشتر در تویییتر)، به روز نگه می‌دارد. در اطلاعات جدید منتشر شده از بازی، اول از همه به بهبود های مکانیک تارافکنی اشاره شد که در نمایش D23 بازی نیز شاهد آن بودیم. طبق گفته های اینسومنیاک، بهبود در این مکانیک مهم در بازی به چشم می‌آید و تماما بر اساس مهارت بازی‌باز است.

علاوه بر این دریافتیم که هر گونه شباهت بین علاومت سفید جدید اسپایدر من و لباس Venom، کاملا اتفاقی و تصادفی بوده است. این موضوع در داستان بازی توضیح داده می‌شود و هیچ ربطی به Symbiote ندارد. صحبت از لباس که شد، بد نیست بگوییم که لباس ها و پوشش های جایگزین نیز در بازی Spider-Man وجود خواهند داشت اما اینسومنیاک فعلا نمی‌تواند در مورد آن ها صحبت کند و جزئیاتی را منتشر سازد.

در آخر، یادآوری می‌کنیم که در کامیک کان سن دیگو، یک پنل برای Marvel Games وجود خواهد داشت (۲۰ جولای) اما استودیوی اینسومنیاک به صورت واضح اعلام کرده است که هیچ نمایش جدیدی از Spider-Man در این پنل در کار نخواهد بود.

شما می‌توانید در زیر، تصاویر هنری منتشر شده از بازی را مشاهده کنید که در یکی از آن ها، اتاق پیتر پارکر به چشم می‌خورد. طبق اطلاعات منتشر شده در این مورد، پیتر پارکر در بازی هیچ کاری ندارد و با مشکل بی پولی مواجه است.

کارگردان Spider-Man یعنی برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، در پنل نمایش بازی‌های والت دیزنی، درباره‌ی بازخوردهای طرفداران و بهبودات این بازی صحبت کرده و گفته است:

بله، ارائه‌ی درست حرکت تار عنکبوت، موضوعی حیاتی و یک نیاز است. حتی از E3 2017 که یک ماه قبل برگزار شد، ما حرکت و استفاده از تار عنکبوت را بهبود بخشیده‌ایم و اکنون کسب سرعت، راحت‌تر است. بله، ما همه‌ی بازخوردها را شنیده‌ایم – ما به شما بسیار گوش می‌دهیم بچه‌ها! و مدام به دنبال بهبود بیشتر بازی هستیم. ما می‌خواهیم که همچنان این جریان را داشته باشیم. هیچ مانعی آن‌قدر بزرگ نیست که بر او [پیتر] غلبه کند. نه تنها گردش و حرکت، بلکه مبارزات نیز هر روز تکامل می‌یابند. شما ابزار Tripwire را می‌بینید، درست است؟ پیتر می‌تواند آن را به اشیاء و همچنین دشمنان بچسباند و اگر این دشمنان به اندازه‌ی کافی نزدیک به هم باشند، به یکدیگر برخورد می‌کنند. پس ما می‌خواهیم ابزارهای بسیاری داشته باشیم که به پیتر اجازه دهند در طول مبارزات، سرگرم هم بشود.

این نکته نیز به صورت نهایی تایید شده بود که بازی Spider-Man برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ معمولی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا می‌شود و برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو با رزولوشن ۴K (با استفاده از راه حل موقتی استودیوی سازنده) و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه به نمایش در خواهد آمد. علاوه بر این، تیم سازنده حس کرده که زمانی بهترین داستان ها از دنیای اسپایدر من بیرون آمده اند که دنیای پیتر پارکر و دنیای اسپایدر من با یکدیگر ادغام شده اند. این نکته زمانی مشخص می‌شود که پیتر در تریلر گیم‌پلی دیدنی بازی، مارتین لی (Martin Li) را می‌شناسد. این چیزی است که تجربه کلی را منتقل می‌کند و در پایان کار، یک داستان عالی می‌سازد. مارتین لی‌ (Mister Negative) نقش بسیار بزرگی در بازی دارد و شخصیت های بسیاری در طول بازی دیده می‌شوند. Intihar توضیح می‌دهد که اینسومنیاک تنها یک سطح کوچک از داستان را باز کرده و اتفاقات زیادی رخ خواهند داد. از هم‌اکنون تا زمان عرضه بازی، سازندگان Spider-Man به ساختن و شکل دادن به دنیای بازی، ماموریت های بازی و داستان می‌پردازند و سعی می‌کنند با توجه به نظرات و بازخورد هایی که از تریلر گیم‌پلی دریافت می‌کنند، تغییراتی را ایجاد کرده و بازی را بهتر کنند. آن ها می‌دانند که این شخصیت (اسپایدر من) چقدر مهم است و بار مسئولیت زیادی را برای خوب ساختن بازی، آن طور که مردم می‌‌خواهند، حس می‌کنند.

منبع متن: gamefa