جدیدترین بازیگر معرفی شده برای Crackdown 3 یعنی تری کروس (Terry Crews)، در پنل این عنوان در رویداد کامیک-کان سن دیگو حضور پیدا می‌کند. در پنل Crackdown 3، تری کروس حاضر می‌شود و راجع به نقش خود در این عنوان یعنی Commanding Agent Isaiah Jaxon، جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهد. همچنین دیگر اعضای تیم سازنده‌ی این بازی […]

تری کروس به پنل Crackdown 3 در کامیک-کان سن دیگو می‌آید

جدیدترین بازیگر معرفی شده برای Crackdown 3 یعنی تری کروس (Terry Crews)، در پنل این عنوان در رویداد کامیک-کان سن دیگو حضور پیدا می‌کند.

در پنل Crackdown 3، تری کروس حاضر می‌شود و راجع به نقش خود در این عنوان یعنی Commanding Agent Isaiah Jaxon، جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهد. همچنین دیگر اعضای تیم سازنده‌ی این بازی در این پنل به توضیح داستان و شخصیت‌های آن می‌پردازند و در این زمینه، گفت و گو می‌کنند. مجری و میزبان این پنل، لری هیرب ملقب به میجور نلسون از تیم ایکس‌باکس خواهد بود.

در اوایل ماه جاری، مایکروسافت از پنلی برای Crackdown 3 در کامیک-کان سن دیگو خبر داد و به این موضوع اشاره کرد که “اخبار هیجان‌انگیز جدیدی” از این بازی در آن به اشتراک گذاشته می‌شوند. همچنین تایید شد که مهمانی ویژه به این پنل می‌آید و اکنون مشخص شده که آن مهمان، تری کروس بوده است. رویداد کامیک-کان سن دیگو در ۲۰ جولای مصادف با ۲۹ تیر برگزار می‌گردد.

از جدیدترین اخبار مرتبط با Crackdown 3، می‌توان به انتشار نمایش ده دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن اشاره کرد. علاوه بر این، سازندگان از تغییرات گرافیکی چشم‌گیر این عنوان طی چند ماه اخیر گفته‌اند و آن را جاه‌طلبانه نیز خوانده‌اند!

Crackdown 3 در ۷ نوامبر مصادف با ۱۶ آبان برروی ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ انتشار می‌یابد.

منبع متن: gamefa