در Assassin’s Creed: Origins کمانداران سوار بر اسب رفتاری پویا خواهند داشت؛ عقاب موجود در بازی نیز تا هرکجا که بازیکنان بخواهند می‌تواند پرواز کند. Assassin’s Creed: Origins یکی از مورد انتظارترین عناوینی می‌باشد که قرار است در سال جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم عرضه گردد. هنوز تا زمان انتشار بازی مدت […]

جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند

در Assassin’s Creed: Origins کمانداران سوار بر اسب رفتاری پویا خواهند داشت؛ عقاب موجود در بازی نیز تا هرکجا که بازیکنان بخواهند می‌تواند پرواز کند.

Assassin’s Creed: Origins یکی از مورد انتظارترین عناوینی می‌باشد که قرار است در سال جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم عرضه گردد. هنوز تا زمان انتشار بازی مدت زیادی باقی مانده و همچنان موارد بسیاری وجود دارند که در رابطه با این عنوان نمی‌دانیم. طی روزهای گذشته آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) کارگردان عنوان Assassin’s Creed: Origins به برخی از سوال‌های هواداران پاسخ دادند و اطلاعات جالبی را درمورد بازی منتشر کردند.

از ایشان درخواست شده بود که در مورد کمانداران سوار بر اسبی که در تریلر گیم‌پلی بازی مشاهده شده‌اند توضیح دهند. آقای اسماعیل اظهار داشتند که این کمانداران، کاراکترهایی پویا هستند که در دنیای بازی حرکت می‌کنند و رفتار آن‌ها براساس اتفاقاتی که در طی مسیر برایشان رخ می‌دهد، تغییر خواهد کرد. این مورد نکته‌ای است که سبب می‌شود دنیای Assassin’s Creed: Origins حس زنده بودن را بیش از پیش القا کند. 

بلی، آن‌ها بصورت پویا در دنیای بازی حرکت می‌کنند و رفتارشان براساس اتفاقاتی که در طول مسیر برای آن‌ها رقم می‌خورد قابل تغییر است.

— Ashraf Ismail (@AshrafAIsmail) July 18, 2017

همچنین از ایشان در مورد Senu (عقاب داخل بازی) که همراهی وفادار برای شخصیت Bayek است، سوال شد. آقای اسماعیل تائید کردند که Senu به هر میزان که بازیکنان بخواهند، می‌تواند پرواز کند و هیچ محدودیتی برایش وجود ندارد. 

او می‌تواند تا هر کجا که شما بخواهید پرواز کند.

— Ashraf Ismail (@AshrafAIsmail) July 12, 2017

در نهایت اعلام شد که در عنوان Assassin’s Creed: Origins پیکان‌ها/ تیرها بصورت واقعی طراحی شده‌اند و از لحاظ فیزیکی کاملا مشابه نسخه اصلی می‌باشند.

بلی، پیکان‌ها/ تیرها بصورت واقعی طراحی شده‌اند.

— Ashraf Ismail (@AshrafAIsmail) July 13, 2017

عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. در دیگر اخبار مرتبط با این عنوان که طی روز جاری منتشر شده است، می‌توانید “یوبی‌سافت از انتظارات خود در مورد فروش Assassin’s Creed: Origins می‌گوید” را در گیمفا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa