سرورهای FIFA 14 در ماه اکتبر برای تمام پلتفرم‌ها غیرفعال خواهند شد. همچنین قسمت Ultimate Team این بازی نیز از دسترس خارج خواهد شد. این اطلاعیه را شرکت الکترونیک آرتز از طریق وبسایت TrueAchievements منتشر کرده است و از طریق کانال اطلاع رسانی رسمی بازی‌های FIFA چیزی اعلام نکرده است. این عنوان هم اکنون جزو سرویس ای‌اِی […]

سرورهای FIFA 14 در ماه اکتبر برای همیشه غیرفعال خواهند شد

سرورهای FIFA 14 در ماه اکتبر برای تمام پلتفرم‌ها غیرفعال خواهند شد. همچنین قسمت Ultimate Team این بازی نیز از دسترس خارج خواهد شد.

این اطلاعیه را شرکت الکترونیک آرتز از طریق وبسایت TrueAchievements منتشر کرده است و از طریق کانال اطلاع رسانی رسمی بازی‌های FIFA چیزی اعلام نکرده است. این عنوان هم اکنون جزو سرویس ای‌اِی اکسس می‌باشد و در همزمان با غیرفعال شدن سرورهای بازی، از این سرویس نیز حذف خواهد شد.

اگر هنوز این بازی را ۱۰۰ درصد نکرده اید و تمامی تروفی‌های آن را کسب نکرده اید، بهتر است عجله کنید؛ زیرا تعدادی از تروفی‌های بازی نیازمند بازی در بخش‌های آنلاین دارد و با غیرفعال شدن سرورها، دسترسی به بخش‌های آنلاین غیرممکن خواهد شد.

الکترونیک آرتز سرورهای FIFA 12 و FIFA 13 را نیز در ماه جاری غیرفعال کرده بود.

این عنوان اولین بازی ساخته شده توسط موتور جدید Ignite این شرکت بود. هم‌چنین این عنوان در هنگام عرضه دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد و به همین دلیل نیز نتوانست آن‌طور که باید انتظارات را برآورده کند.

منبع متن: gamefa