در این ماه بالاخره شاهد انتشار Splatoon 2 برای نینتندو سوییچ هستیم و حال منتقدین نظرات خود را درباره دومین نسخه از سری محبوب Splatoon اعلام داشته‌اند. Splatoon 2 قرار است در ۳۰ تیرماه به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه گردد. این بازی که یکی از آی‌پی‌های موفق نینتندو است توانست در نسخه نخست خود که […]

نمرات عنوان Splatoon 2 منتشر شد

در این ماه بالاخره شاهد انتشار Splatoon 2 برای نینتندو سوییچ هستیم و حال منتقدین نظرات خود را درباره دومین نسخه از سری محبوب Splatoon اعلام داشته‌اند.

Splatoon 2 قرار است در ۳۰ تیرماه به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه گردد. این بازی که یکی از آی‌پی‌های موفق نینتندو است توانست در نسخه نخست خود که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد عنوان برترین بازی چندنفره را کسب نماید. حال دومین نسخه از بازی نیز بازخوردهایی به مراتب بهتر را نسبت به نسخه قبلی خود کسب کرده است. در ادامه شاهد نقدهای مهم انتشار یافته از بازی هستید. شما می‌توانید تمامی نمرات منتشر شده برای بازی Splatoon 2 را در اینجا مشاهده کنید. در صورت تغییر در میانگین نمرات بازی، پست بروزرسانی خواهد شد.

ارائه همان تجربه پیشین به بازی‌بازان صرفا چیز بدی نیست و Splatoon 2 عنوان فوق‌العاده‌ دیگری است که به لاین‌آپ بازی‌های سوییچ اضافه می‌شود. بازی همان فرمول نسخه قبلی خود را پیاده می‌کند و تغییرات ریز مثبتی را در آن داده است، Splatoon 2 صرفا شما را شگفت زده نمی‌کند اما تجربه دل‌نشینی را از آغاز تا پایان ارائه خواهد کرد.
Destructoid: 8.5/10
نکته مثبت در Splatoon 2 توجه ویژه به بازی‌بازان حرفه‌ای و به eSport است. شما شاهد امتیازبندی عمیق‌تر و شخصی‌سازی بالانس و حرفه‌ای‌تری هستید. جدا شدن از نسخه اول برای تجربه نسخه دوم که الزام برای طرفدران است.
Game Informer: 8.3/10
با یک بخش چندنفره جذاب و رقابتی درکنار دنیای جذاب و فرمول گیم‌پلی موفق همراه بخش تک‌نفره خیالی‌اش، Splatoon 2 یک تکامل فوق‌العاده است.
Polygon: 8/10
ناراحت کننده است که بهترین ویژگی Splatoon 2 توسط ضعف در پشتیبانی بخش آنلاین نتوانسته خود را نشان دهد. Splatoon 2 در بسیاری از موارد همان بازی قبلی است که چند عدد ویژگی ریز تازه به آن اضافه شده. اگرچه ممکن است شبیه به نسخه پیشین باشد اما برای طرفداران همچنان جذاب خواهد بود و تجربه آن با وجود عدم داشتن تغییری انقلابی همچنان لذت بخش است.
GameSpot: 8/10
در نگاه اول Splatoon 2 بازی است که شباهت‌های بسیاری به نسخه اول خود دارد. اما تمامی تغییرات ریز و درشتی که در بازی گنجانده شده باعث می‌شود تجربه نوینی خاصل گردد. اگر شما نسخه اول را بازی کردید مطمئنا از نسخه دوم نیز لذت می‌برید و اگر Splatoon 2 اولین عنوان سری است، هم‌اکنون بهترین زمان جهت تجربه بازی است.
در پایان پس از تجربه‌های چندین ساعته بازی، شما به این نکته خواهید رسید که نینتندو می‌توانست بسیاری از ویژگی‌های اضافه بازی را حذف کرده و Splatoon 2 را تبدیل به عنوانی سریع‌تر، متمرکزتر و هیجان‌انگیزتر تبدیل کند.

Splatoon 2 در ۳۰ تیرماه برای سوییچ انتشار می‌یابد.

منبع متن: gamefa