شرکت MSI به عنوان برند پیشرو در زمینه لپ‌تاپ‌های گیمینگ، مدتی است که حضور پررنگی در بازار ایران دارد. این شرکت برای قدردانی از کاربران خود در ایران، جشنواره ویژه تابستانه ۹۶ را راه‌اندازی کرده است و به همراه لپ‌تاپ‌های خود، هدایایی را به خریداران اهدا می‌کند. در این جشنواره، شما با خرید مدل‌های مشخصی […]

جشنواره تابستانه لپ‌تاپ‌های MSI: با خرید لپ‌تاپ‌های MSI هدایای ویژه دریافت کنید!

شرکت MSI به عنوان برند پیشرو در زمینه لپ‌تاپ‌های گیمینگ، مدتی است که حضور پررنگی در بازار ایران دارد. این شرکت برای قدردانی از کاربران خود در ایران، جشنواره ویژه تابستانه ۹۶ را راه‌اندازی کرده است و به همراه لپ‌تاپ‌های خود، هدایایی را به خریداران اهدا می‌کند.

در این جشنواره، شما با خرید مدل‌های مشخصی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI هدایی نظیر هدست گیمینگ SteelSeries، کوله‌پشتی و کلاه MSI دریافت خواهید کرد. جزییات این جشنواره و هدایای محصولات منتخب بدین شرح است:

  • لپ‌تاپ‌های GS73VR 7RF-B و MSI GE62 7RD-A: هدست گیمینگ SteelSeries و کلاه MSI
  • لپ‌تاپ‌های GE62 7RD-B و PE60 7RD-A و PE60 7RD-B و MSI GP62 7RD: کوله‌پشتی MSI مدل Battle

تمامی این لپ‌تاپ‌ها از مدل‌های جدید MSI و مجهز به پردازنده‌های نسل جدید اینتل هستند. داشتن کارت گرافیک سری GTX 10 انویدیا نیز بر قدرت این لپ‌تاپ‌ها افزوده است. در کنار این موارد، شما با لپ‌تاپ های MSI می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های بی‌شمار گیمینگ بهره‌مند شوید.

در پایان لازم به ذکر است که این جشنواره صرفاً در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا برقرار است و شما با خرید مدل‌های فوق از این فروشگاه می‌توانید هدایای مذکور را دریافت کنید.

منبع متن: gamefa