تابستان قرار است از این داغ‌تر بشود چراکه الکترونیک آرتز هم قرار است حضور پررنگی در گیمزکام امسال داشته باشد. گیمزکام در اواخر تابستان برگزار می‌شود. همانند همیشه الکترونیک آرتز قرار است در این نمایشگاه بزرگ حضور داشته باشد. این شرکت در ۲۱ آگوست نمایش زنده‌ای را همانند آنچه در E3 دیدیم برگزار می‌کند. نمایش […]

الکترونیک آرتز اخبار و معرفی‌های هیجان‌انگیزی در گیمزکام ۲۰۱۷ دارد

تابستان قرار است از این داغ‌تر بشود چراکه الکترونیک آرتز هم قرار است حضور پررنگی در گیمزکام امسال داشته باشد.

گیمزکام در اواخر تابستان برگزار می‌شود. همانند همیشه الکترونیک آرتز قرار است در این نمایشگاه بزرگ حضور داشته باشد. این شرکت در ۲۱ آگوست نمایش زنده‌ای را همانند آنچه در E3 دیدیم برگزار می‌کند. نمایش استریم می‌شود و در آن شاهد انتشار گیم‌پلی‌های تازه، مسابقات زنده و چندین سورپرایز هستیم. چیزی که از حضورش اطمینان کاملی داریم، Starfighter Assault عنوان Star Wars: Battlefront II است. همچنین عناوین زیر در نمایشگاه گیمزکام امسال قابل بازی خواهد بود:

  • Battlefront II
  • Need for Speed: Payback
  • FIFA 18
  • بسته الحاقی In the Name of the Tsar عنوان Battlefield 1

الکترونیک آرتز در ادامه اعلام داشت که مصاحبه‌های مختلفی در حین نمایشگاه انجام خواهد شد و اجرای موسیقی زنده نیز بخشی از برنامه است. این شرکت قول داده در هفته‌های آتی اطلاعات کاملی از برنامه گیمزکام خود انتشار دهد.

در دیگر اخبار بازی‌های الکترونیک آرتز در جریان رویداد D23 Expo 2017، تریلر جدیدی از پشت‌ صحنه‌ی بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر شد که بر خلاف تریلر E3 این بازی که معطوف برروی بخش چندنفره‌ی بازی بود، شامل صحبت‌ها و توضیحات سازندگان درباره‌ی داستان این بازی می‌شود. در این تریلر شاهد جدال کاراکترها بر سر انتخاب ماهیت خود و سرنوشت کهکشان در آینده، هستیم که نشان از داستانی جذاب و درگیرکننده دارد. این تریلر شامل نمایش تعدادی از تصاویر مفهومی بازی، روند ضبط حرکات (Motion Capture) و بحث و گفت‌وگو با سازندگان و صداپیشگان بازی می‌شود. شما می‌توانید پیش‌نمایش را در اینجا مشاهده کنید.

همچنین  بتای عمومی عنوان Star Wars Battlefront II، از تاریخ ۶ تا ۹ اکتبر (۱۴ تا ۱۷ مهر) برگزار خواهد شد. علاقمندانی که این عنوان را بر روی پلی‌استیشن ۴ پیش‌خرید کرده باشند، می‌توانند دو روز زودتر در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) به این بتا دسترسی پیدا کنند.

گیمزکام از ۲۲ آگوست الی ۲۶ آگوست (مصادف با ۳۱ مرداد الی ۴ شهریور) در آلمان برگزار می‌شود.

مایکروسافت نیز در گیمزکام حضور خواهد داشت. مایکروسافت در بیانیه‌ای از جزئیات برنامه‌اش برای گیمزکام ۲۰۱۷ سخن به میان آورد. طبق این بیانیه، نمایش زنده‌ی این شرکت در تاریخ ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) و از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، آغاز می‌شود که شامل اخبار بازی‌ها، مصاحبه با سازندگان و ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی نسخه‌ی جدید ایکس باکس وان می‌شود. ضمنا مایکروسافت اظهار داشته است که این نمایش شامل غافل‌گیری‌هایی نیز خواهد بود.

منبع متن: gamefa