یک اینسایدر تاریخ معرفی و انتشار PS5 را لو داد

Microsoft در اواخر سال جاری کنسول Xbox One X را منتشر می‌کند و همین باعث شده که مدتی شاهد بحث‌ و گفت‌وگوهای زیادی راجع به PlayStation 5 باشیم. حال به گزارش پردیس گیم، یک اینسایدر به نام Tidux در توئیتر خود تاریخ معرفی و انتشار آن را لو داده است.

با توجه به صحبت‌های او، Sony در E3 2018 کنسول PS5 را معرفی خواهد کرد و همچنین بازه زمانی انتشار آن را لو داد. Tidux می‌گوید این کنسول در اواخر سال 2019 منتشر می‌شود.

با این وجود نسبت به اطلاعات Tidux می‌توان با شک و تردید نگاه کرد. زیرا در صورتی که کنسول PS5 اواخر سال 2019 روانه بازار شود، معرفی آن در یک و سال نیم پیش از عرضه (E3 2018) چندان معقول نیست زیرا می‌تواند در این بازه‌ی زمانی طولانی فروش PS4 را کاهش دهد. همچنین معمولا شرکت‌ها چند ماه پیش از عرضه‌، کنسول خود را به طور رسمی معرفی می‌کنند. مثلا معرفی نهایی Xbox One و PS4 تقریبا 6 تا 9 ماه پیش از عرضه‌ی آن‌ها بود. هر چند ممکن است که سونی سیاست مایکروسافت در قبال Xbox One X را در پیش بگیرد، یعنی یک معرفی و تاییدیه اجمالی با بیان قدرت سخت‌افزاری در E3 2018 و سپس معرفی کامل و نهایی در E3 2019.

آیا شما فکر می‌کنید Sony با انتشار Xbox One X در اواخر سال جاری، PS5 را زودتر از انتظارها معرفی می‌کند؟ دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame