چند روز قبل، کارگردان Kingdom Hearts 3 یعنی تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، در مصاحبه‌ای با IGN، از احتمال عرضه‌ی این عنوان برای نینتندو سوئیچ گفت، اما صحبت‌هایش کمی مبهم بودند. از این رو، وی مصاحبه‌ی جدید خود با فامیتسو را غنیمت شمرده و در طول آن راجع به این موضوع شفاف‌سازی کرده است. تتسویا نومورا […]

تتسویا نومورا توضیحات بیشتری از نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Kingdom Hearts 3 ارائه داد

چند روز قبل، کارگردان Kingdom Hearts 3 یعنی تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، در مصاحبه‌ای با IGN، از احتمال عرضه‌ی این عنوان برای نینتندو سوئیچ گفت، اما صحبت‌هایش کمی مبهم بودند. از این رو، وی مصاحبه‌ی جدید خود با فامیتسو را غنیمت شمرده و در طول آن راجع به این موضوع شفاف‌سازی کرده است.

تتسویا نومورا در این مصاحبه توضیح داده است که وقتی بیانیه‌اش راجع به نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Kingdom Hearts 3 از سایت‌های انگلیسی و خارجی به زبان ژاپنی ترجمه شده و در سایت‌های ژاپنی قرار گرفته، طبق معمول باعث ایجاد شایعات و برداشت‌های اشتباه شده است.

نومورا گفته است که از او در خصوص نسخه‌ی نینتندو سوئیچ پرسیده شده و او نیز به سادگی پاسخ داده است که نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان رسماً تایید شده‌اند و در اولویت قرار دارند. بنابراین، پس از این دو کنسول، امکان دارد که سایر پلتفرم‌ها نیز در نظر گرفته شوند.

طبق گفته‌ی نومورا، مردم فعل “در نظر گرفتن” را به اشتباه متوجه شده‌اند و فکر کرده‌اند که Kingdom Hearts 3 برروی نینتندو سوئیچ نیز منتشر می‌گردد. از طرفی دیگر، وی دقیقاً به در نظر گرفتن سوئیچ اشاره نکرده و گفته است که پس از عرضه‌ی این بازی برای پلی‌اسیتشن ۴ و ایکس‌باکس وان، احتمال راه یافتن آن به “سایر پلتفرم‌ها” وجود دارد. با توجه به این صحبت‌ها، فعلاً نمی‌توان از انتشار Kingdom Hearts 3 برروی نینتندو سوئیچ مطمئن بود.

علاوه بر این‌ها، نومورا در همان مصاحبه‌ی قبلی خود با IGN، از انتشار مجموعه‌ی بازی‌های Kingdom Hearts برای کنسول ایکس‌باکس وان گفته بود و از میزان تقاضا و رضایت‌ طرفداران از این موضوع اطمینان نداشت. وی در این خصوص نیز نکاتی را روشن کرده است.

نومورا باز هم عناوین و برنامه‌های فعلی را در اولویت قرار داده است. به عقیده‌ی وی، از آن‌جایی ایکس‌باکس وان ایکس در راه است، معرفی نسخه‌های بازسازی شده‌ی Kingdom Hearts برای ایکس‌باکس وان معمولی پس از عرضه‌ی Kingdom Hearts 3 در سال ۲۰۱۸، منجر به اختلال و دیرکرد در زمان‌بندی برنامه‌هایشان و دشوار شدن بازار‌یابی در ژاپن می­‌شود.

طی چند وقت اخیر، اخبار بسیاری از Kingdom Hearts 3 منتشر شده‌اند؛ از تریلرهای جدید در رویداد D23 با محوریت داستان‌های Toy Story و Hercules گرفته تا مصاحبه‌های تتسویا نومورا با IGN، گیم‌اسپات، گیم‌اینفورمر و فامیتسو.

Kingdom Hearts 3 در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان انتشار می‌یابد.

منبع متن: gamefa