تاریخ انتشار آپدیت جدید Hollow Knight تغییر کرد

Hollow Knight عنوانی مستقل است که پس از انتشار بر روی ویندوز با بازخوردهایی بسیار مثبت مواجه شد و توانست طرفداران بسیاری به دست آورد. هم‌اکنون مشخص شده که تاریخ انتشار آپدیت جدید این بازی که Hidden Dreams نام دارد تغییر یافته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer این آپدیت در ابتدا قرار بود در همین ماه میلادی عرضه شود. هرچند هم‌اکنون سازندگان اعلام کرده‌اند که تاریخ انتشار این عنوان 3 آگوست (12 مرداد) خواهد بود. "شکی نیست که این تاریخ کمی بعدتر از زمانی است که ما قول داده بودیم، اما حقیقت این‌جاست که کار بر روی این آپدیت بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردیم کار برد و ما متوجه شدیم که این آپدیت قبل از انتشار نیاز به یک سری چیزهای دیگر نیز دارد و خبر خوب این‌جاست که موفق شدیم یک سری سورپرایز کوچک نیز درون این آپدیت قرار دهیم!"

متن بالا در رابطه با تاخیر کوتاه این آپدیت در سایت استودیوی سازنده منتشر شده بود. از جمله‌ چیزهایی که Hidden Dreams به بازی اضافه می‌کند دو باس‌فایت جدید (که به دلیل سختی زیاد کاملا فرعی حساب می‌شوند)، دو قطعه موسیقی جدید و اضافه شدن ویژگی Fast Travel به بازی است. همچنین این‌طور که به نظر می‌رسد بخشی جدید نیز ممکن است به دنیای بازی اضافه شود، ممکن است این یکی از سورپرایزهایی باشد که سازندگان از آن سخن گفته‌اند، هر چند این موضوع حتمی نیست. قابل ذکر است که این آپدیت کاملا رایگان خواهد بود.

منبع متن: pardisgame