تماشا کنید: تصاویری از دو شخصیت اصلی عنوان CODE VEIN

کمپانی Bandai Namco امروز تصاویر جدیدی از عنوان اکشن جدید خود به نام CODE VEIN منتشر کرد که بر روی نمایش دو رئیس به نام‌های Mia Karnstein و Yakumo Shinonome تمرکز دارند.

Mia Karnstein یک زن از گور بازگشته است که در سرزمینی به نام "Vein" سرگردان شده و بردار کوچک‌تر (و تنها عضو بازمانده خانواده) خود را همراهی کرده و هر کاری را برای محافظت از او انجام می‌دهد. از سوی دیگر Yakumo Shinonome نیز یک از گور بازگشته و سابقا مزدور است، او مرد با ایمانی است و به دیگران همیت می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از CODE VEIN ،DSOGaming یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی سوم شخص است که بازیکنان را در نقش یک از گور بازگشته (Revenant) قرار خواهد داد. بازیکنان با ورود به دنیای Vein با ساکنان این دنیا همراه خواهند شد تا خاطرات فراموش شده را کشف کرده و راهی برای خروج از واقعیت عجیب و غریب این دنیا پیدا کنند. دنیای CODE VEIN خطرناک و پر از هیولا و دشمنانی است که توانایی مبارزه بازیکنان را به چالش خواهند کشید.

 <جهت مشاهه در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

 

 

 

CODE VEIN اوایل 2018 بر روی پلتفرم‌های PC ،PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این اکشن نقش‌آفرینی چیست؟

منبع متن: pardisgame