قهرمان بعدی عنوان Injustice 2 توسط فروشگاه ایکس‌باکس لو رفت. استودیوی NetherRealm سازنده عنوان Injustice 2، پیش از عرضه بازی اعلام کرده بود که عنوان مبارزه‌ای آن‌ها پس از انتشار حداقل ۶ بسته الحاقی حاوی کاراکترهای جدید، دریافت خواهد نمود. هم‌اکنون بنظر می‌رسد Black Manta یکی از آن شخصیت‌ها باشد. اضافه شدن Black Manta به جمع قهرمانان بازی در گذشته […]

بنظر می‌رسد Black Manta نام قهرمان بعدی عنوان Injustice 2 باشد

قهرمان بعدی عنوان Injustice 2 توسط فروشگاه ایکس‌باکس لو رفت.

استودیوی NetherRealm سازنده عنوان Injustice 2، پیش از عرضه بازی اعلام کرده بود که عنوان مبارزه‌ای آن‌ها پس از انتشار حداقل ۶ بسته الحاقی حاوی کاراکترهای جدید، دریافت خواهد نمود. هم‌اکنون بنظر می‌رسد Black Manta یکی از آن شخصیت‌ها باشد.

اضافه شدن Black Manta به جمع قهرمانان بازی در گذشته شایعه شده بود، اما درحال حاضر احتمال دارد حضور او از طریق فروشگاه ایکس‌باکس تائید شده باشد. بتازگی تصویری از فروشگاه ایکس‌باکس منتشر شده، اما با اینکه شخصیت Black Manta در تصویر حضور ندارد، ولی در زیر تصویر بصورت مستقیم به نام وی اشاره شده است. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را مشاهده نمائید:

ترجمه متن تصویر: “بعنوان Black Manta در Injustice 2 مبارزه کنید”. براساس آنچه که از تصویر برداشت می‌شود، Black Manta بعنوان قهرمان بعدی عنوان Injustice 2 به بازی اضافه خواهد شد.

عنوان Injustice 2 در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۷ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد، و هم‌اکنون در دسترس می‌باشد. فعلا خبری از نسخه رایانه‌های شخصی نیست، اما با این حال عنوان Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition پس گذشت هفت ماه از زمان انتشار برروی کنسول‌ها، برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شد. احتمال می‌رود کاربران رایانه‌های شخصی در اواخر سال جاری موفق به تجربه این عنوان شوند. فعلا باید صبر کرد و منتظر خبرهای آتی ماند.

منبع متن: gamefa